nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
Arrow: Ja, det är väl det minsta man kan säga.
Svensk sjukvård i ett nötskal...
Annelise: Du gör dig själv en stoooooor otjänst om du bryter för "nåra små fester".
Du får börja om från noll igen och du kommer garanterat få rejält ont i magen om du äter oförsiktigt.
Jag ska bryta min rena kur 8 augusti med ett besök hos dietisten.
Då börjar man oftast med frukost + pulver resten alltså i TRE veckor.
Sen lägger man till lunch i tre veckor, så efter minst sex veckors upptrappning är man "pulverfri".
Jo, men det är så jag bestämt att göra, annars funkar dte inte dem med ren kur, så länge som ja vill.
Hurra! Nu har vågen börjat röra sig nedåt igen efter att ha stått still ungefär en vecka.
Nu har jag totalt tappat 5,6 kg på 2 veckor - känns jätteskönt!
Hoppas det håller i sig.
Jag har dock gjort en tabbe: jag råkade beställa så fel i kombination av det jag hade hemma, så jag har typ bara vanilj hemma nu... men det är ju enbart mitt eget fel och det blir dags att beställa nytt nästa veckan någon gång
Någon som har koll på hur länge ett beställt paket från webshopen ligger och väntar hos ens utlämningsställe innan de tar ut en extra avgift och paketet går i retur och så?
Jag menar, om man inte kan hämta direkt...
TS - Hur går det för dig?
Trevlig helg allihop!
oj oj för mig går d åt fanders....har kommit in i godisträsket igen....tycker inte om mig mig själv just nu för att jag har så dålig karaktär....men ska försöka skärpa mig i alla fall....ni andra är i alla fall jätteduktiga tycker jag.....
Misery -
Okej, men det är aldrig försent att ta tag i det igen
Jag höll på länge och "föll dit" innan jag tog tag i det den här gången.
Ja vet, men festen igår kunde ja bara inte skippa. Men imorrn på Grönan ska ja ta med mej en shake å snällt beställa mineral vatten så då ska ingen diet brytas!
Bara en tanke: Det är nästan fascinerande hur ens magsäck krymper.
Jag kan bekänna
: igår så blev jag tvungen att äta "vanlig" middag (jag kör ju inte ren kur, men så mkt som det går), och jag räknade as-noga ut så att det skulle bli 216 kalorier ungefär, och herregud va proppmätt jag blev!
Hej! Ny här och började ren kur idag......ännu så länge känns ju allt tiptopp, undra när jag kan vänta mig första svackan....eller jag ska helt enkelt inte vänta på nån sån
Hur länge kör ni andra ren kur, som gör det? Vad kollar sjuksköterskan som tar tester på er eller är det nån som kör själv?
Jag kör själv till en början, men känner jag för att fortsätta mer än tre veckor eller nåt kanske jag borde kontakta nån antar jag.....eller vad säger ni proffs?
Det undrar ja oxå! Började iad, men ja får väl ta mej i kragen å boka en tid hos farbror doktorn!
MamaKajsa -
Vad kul med en till i tråden
Jag kör dock inte ren kur...