• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • The Arrow

Misery -

duktigt att du stått emot frestelserna. Jag var och handlade idag och var såå nära att plocka på mig en toblerone, men tvingade mig själv att läsa kaloriinnehållet, och då valde jag att det inte var värt det - men gu så sugen man kan vara!

• AMA68

Tack för peppingen!!

Jag går hos KBT-Doris men har inte varit där på ett tag och ska inte dit förrän nästa vecka...
    Ska även till sköterskan nästa vecka så jag hoppas på att jag orkar härda ut tills dess - utan allt för mycket fusk och syndande.

Dock sitter jag FAST nu.
    Olyckstalet 113 kilo och det har jag stått på i snart två veckor tror jag?
    Fattar inte varför? Visst har jag syndat men inte sååå mycket?
    Hoppas innerligt att det rasslar till nu när mensen är över?

Tack igen för pepping!!

KrAMA

• Misery

AMA68....ibland så stannar man ett bra tag på en siffra men rätt som d e så har man gått ner igen...kan ju vara mensens fel oxå att man samlar på sig vätska o så.....
    lite OT har badat i dag för första gången o jag har bränt mig som bara den...en jättesnygg illröd trekant ovanför brösten...väldigt snyggt ha ha.....
    hoppas att modifestandet går bra för er andra....e på min fjärde dag i dag....

• MamaKajsa

Idag är dag sex av tjugo, har jag nu bestämt. Kör ju ren kur, så längre än så vill jag nog inte köra utan att gå via läkare. Sen kommer jag viktväkta i 24 dagar för att sen köra tjugo dagar ren kur igen Känner mig så taggad o är övertygad om att detta verkligen är slutet på mitt tjocka liv. Känns som en fantastisk insikt

• AMA68

ÄNTLIGEN lossade det!!

Det var gårdsfest i fredags och Hyregästföreningen hade hyrt in ett par som helstekte gris och grillade lamm.
    Deppig till tusen åt jag mig mätt - vilket gick väääääldigt fort (typ en tunn skiva av varje köttsort och ca 1 dl grönsallad och tre tuggor potatissallad).
    Tillät mig själv att pimpla vin t.o.m. och drack fyra sådana där små plastglas (15 ml?).

DÖM om min förvåning när jag morgonen efter ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN kommit under 113. 112,2 närmare bestämt och det var alltså 1 kg mindre än föregående morgon.
    Jag har ju stått still eller pendlat uppåt några hekton de senaste två veckorna.

Imorse stod vågen på 112,5 så det är nog hyfsat bestående - trots syndandet i fredags?

Nu känns det lönt att ta nya tag igen och jag ska till både sköterskan och KBT-dietisten på onsdag.

Fortsatt trevlig helg alla!!

KrAMA

• MamaKajsa
    AMA68: härligt att höra att du känner dig lite mera uppåt

Själv är strax 10 dagar avklarade......halva denna kuren. Allt känns fantastiskt bra. Vi hade kalas igår och det var jobbigt men jag klarade ändå det galant. Kul!
  • AMA68

Wooohooo!! Jag har passerat 10-kilosgränsen!! *dansar*

• Misery

AMA 68 stort GRATTIS till dig som är så duktig...för mig har d gått åt fanders så jag funderar på att lägga ner helt....jag kan inte låta bli att fuska hela tiden o känner mig inte ett dugg motiverad längre....så vi får se vad som händer.

• nosslina

Jag har kört nutrilett tidigare men det har gått åt skogen iom att jag tog studenten..! huga.
    Funderar på att beställa modifast nu eftersom jag gillade de smakprover jag fick från hemsidan - betydligt godare än nuttri, men också dyrare...

• The Arrow

Hej alla i tråden!

Nu är min bortavistelse över, och det är dags att ta tag i modifastandet igen. Jag vågar inte ställa mig på vågen förän om någon dag, när maten jag ätit har försvunnit ur kroppen. Då får vi se om det blivit något plus (urs, hoppas ej!).

Jag hoppas jag kan fortsätta ner som förut

Svar på tråden nya modifast tråden