• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • preciousgirl
    MamaKajsa skrev 2007-06-03 10:46:52 följande:
    phernilla: jasså du håller till här (att jag är här håller vi för oss själva, inte nämna på det andra stället, ok?)Alltså ren kur kallas det väl när man bara dricker pulverdrinkarna. (jag äter dock Allévo, men det är ju typ samma som modifast.)Jo, jag är ju eg viktväktare, men har hamnat lite i stiltje, så därför tänker jag köra pulver i kanske tre veckor, eller så länge jag mår bra. O sen ska jag återgå till viktväktandet igen. Kanske köra pulver lite då o då framöver med. Jag har så mycket övervikt att jag har satt mål att min vikt-resa ska vara klar i augusti 2008, så bråttom har jag inte
    Ja, det är helt okej! Det stannar här, såklart!

Ok, då förstår jag läget... Hade som för mig att du viktväktade...
    Har läst det på andra stället nånstans... Lycka till!
    (¯`°?.¸ ღ Jag älskar mina underbara gossar! ღ ¸.?°´¯)
  • Misery

hej hopp...ny vecka o ny start i dag...ni kan gärna önska mig lycka till för d kan jag behöva.......

• The Arrow

Misery -

Jag önskar dig ett stort lycka till!

Ja, ny vecka, nya tag - från och med idag fram till onsdag ska jag försöka låta bli morötterna, får se hur det går.

• anneliesb

Peppar medans ja slevar i mej modifast soppa. En ny vecka, ett nytt försök, ett nytt bestående resultat!

• The Arrow

Misery -

Bra gjort!

Nu sitter jag och längtar efter att få hem lite soppor, jag har bara vanilj och kaffeshakes hemma nu... lite jobbigt då jag tröttnat på kaffesmaken... Den känns lite blaskig?

• MamaKajsa

oj oj.....dag nummer tre har varit lite jobbig. Hoppas att det inte blir ännu tyngre imorgon.

• anneliesb

Här går det ff bra, fryser som 17 bara. E kanske lite grinig mot killen, men inget ja lider av. Ska värma mej med en soppa å sen en chokladskae t efterrätt. Vart te passerar strupen oxå... Grönt för minskandets skull, fast ja gillar det nästan bäst oxå. Spinning idag Vårruset imorrn!

• The Arrow

Nu påbörjar jag min 18:e dag. Jag tycker att jag har haft några halvjobbiga dagar då och då under de här dagarna jag kört. Skulle varit skönare om man visste säkert att det var easy street efter dag 4 tex

Svar på tråden nya modifast tråden