• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Jag vill också åka iväg, utan sambon. Men det kommer ju inte ske. Förlåt för att jag låter så bitter.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 16:39:38 följande:
    lusse,Jag vill också åka iväg, utan sambon. Men det kommer ju inte ske. Förlåt för att jag låter så bitter.
    Äsch då, man kan inte va topp jämt Men vaaaarför e du "bitter" idag då?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Det har du rätt i.
    Dels för det här med Paris, hantverkarna som för sånt oväsen och skräpar ner i vårt badrum o att jag inte får träffa sambon när jag vill.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 16:44:20 följande:
    lusse,Det har du rätt i.Dels för det här med Paris, hantverkarna som för sånt oväsen och skräpar ner i vårt badrum o att jag inte får träffa sambon när jag vill.
    En riktigt crappy vecka med andra ord!! Fundersam Då förstår jag om ditt humör inte e på topp! Får hoppas det blir bättre efter en uteserveringsmiddag

Och på tal om bitterhet.....vad fan (sorry!) blir man inte av den här sidan då: www.grossessan.se
  • Cia80

lusse,
    Det blev en sån dag ialla fall.
    Men jag hoppas att min kompis kan få mig på bättre humör sen.

Kom inte in på sidan.

• Yoyna

Här var inte mycket aktivitet ikväll heller! Vi har lagt av oss tror jag?

Frila: Persona har jag aldrig hört talas om, låter som nått som skulle passa oss. Nu kör vi ju iofs med säkra perioder, men det är jag själv som bestämmer när det är säkert eller inte, inbillar mig att jag har koll, men man kan ju aldrig vara 100% säker...

Rolig sida du hittat lusse, men den kan nog skapa lite lätt ångest om man är gravid och inte känner sig fin å trendig! Typ som jag sista månaden med Alva, en elefant!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-04-26 21:01:55 följande:
    Här var inte mycket aktivitet ikväll heller! Vi har lagt av oss tror jag? Frila: Persona har jag aldrig hört talas om, låter som nått som skulle passa oss. Nu kör vi ju iofs med säkra perioder, men det är jag själv som bestämmer när det är säkert eller inte, inbillar mig att jag har koll, men man kan ju aldrig vara 100% säker... Rolig sida du hittat lusse, men den kan nog skapa lite lätt ångest om man är gravid och inte känner sig fin å trendig! Typ som jag sista månaden med Alva, en elefant!
    Aktiviteten här inne verkar gå i vågor

Hmm....har du några bra övertalningsknep för att få sambon att gå med på säkra perioder ? Men Persona låter ju bra, men lite krångligt för mig som är lat, disträ och väldigt bekväm av mig...

Japp grossessan.se e lite skoj Motiverar nog många att klä sig snyggt och magsmickarande istället för att gömma sig i mysbyxor och sambons t-shirts! Att va gravid e vackert, klart man ska klä sig snyggt...
  • Yoyna

Sorry att jag försvann lusse, fastnade i en galen tråd (som vanligt!)

Nja, knep å knep... För vår del var det väl så att jag mådde så dåligt av de minipiller jag åt att vi inte tyckte det var värt att jag fortsatte. Har heller ingen lust för tillfället att prova nån annan sort. Kondom är...trist? Spiral, p-sprutor eller p-stav känns så definitivt, så just nu får jag snällt hålla koll på äl och hoppas jag känner mig kropp bra!

Visst är det vackert att va gravid, och precis som när man inte är gravid så är det roligt att klä sig fint! Men jag måste erkänna att jag hade mysbyxor då och då, men det har jag ju nu med! Men just nu är det ju ett väldigt bra mode att vara gravid i, många kläder funkar ju för gravida oxå!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-04-26 21:31:39 följande:
    Sorry att jag försvann lusse, fastnade i en galen tråd (som vanligt!) Nja, knep å knep... För vår del var det väl så att jag mådde så dåligt av de minipiller jag åt att vi inte tyckte det var värt att jag fortsatte. Har heller ingen lust för tillfället att prova nån annan sort. Kondom är...trist? Spiral, p-sprutor eller p-stav känns så definitivt, så just nu får jag snällt hålla koll på äl och hoppas jag känner mig kropp bra! Visst är det vackert att va gravid, och precis som när man inte är gravid så är det roligt att klä sig fint! Men jag måste erkänna att jag hade mysbyxor då och då, men det har jag ju nu med! Men just nu är det ju ett väldigt bra mode att vara gravid i, många kläder funkar ju för gravida oxå!
    Hihi jag kikar på CSI Miami så jag "försvann" också

Ja jag ska göra så att jag ska äta färdigt de 4(?) kartorna jag har kvar sen får de va nog....! Har jag skyddat oss i över 7år så an han banne mig ta lite ansvar i inte ens ett år Rättvist va?!

Ja ibland skäms jag...älskar att gå runt hemma i mina sköna velourset, mysbyxor och sköna tröjor och håret i en knut. Kan lova att de största delarna av min garderob skulle funka en bra bit in i en graviditiet...mycket empireskuret, a-linjeformat och lite längre linnen---perfekt!
  • Yoyna

I löööv velour! Lever i mina svarta byxor typ!

Ett av mina favvolinnen, lite längre å randigt hade jag genom hela graviditet och det är så stretchigt att det fortfarande funkar! Har t.om. för mig att jag åkte in till BB i det! Kan nästa sakna en kula på magen när jag har det på mig nu!

Klart det kan vara dax för sambon att tänka lite på säkerheten! Längtar företen tills det kommer p.piller för män! Ska anmäla min sambo om det kommer nån test-studie!

Svar på tråden SYLTFISK