• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Är nu hemma efter en trevlig middag på torget. Var riktigt härligt!

Skickade ett sms till sambon förut, stod ungefär såhär:
    Nu när du ska åka till Paris så får du välja mellan att börja bebisverkstad snart eller att vi gifter oss nästa år.

Som svar fick jag:
    Haha, det där är utpressning

Jag:
    Visst är det! Men det är väl inte mer än rättvist? Nåt kul ska väl jag också få ha

• presens konjunktiv

Fick du något svar, Cia?

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Yoyna

Cia: Det låter som en bra deal tycker jag! Nu får du bara se till att han gör sitt val, helst innan han åker!

• Cia80

presens,
    Nope, har inte fått nåt svar än. Men han sa att han skulle tänka på det. Yeah right att han kommer göra
    Har väl inte alltför stora förhoppningar på att han kommer ge med sig efter min utpressning.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 22:06:59 följande:
    Är nu hemma efter en trevlig middag på torget. Var riktigt härligt!Skickade ett sms till sambon förut, stod ungefär såhär:Nu när du ska åka till Paris så får du välja mellan att börja bebisverkstad snart eller att vi gifter oss nästa år.Som svar fick jag:Haha, det där är utpressning Jag:Visst är det! Men det är väl inte mer än rättvist? Nåt kul ska väl jag också få ha
    Vad bra att du hade kul

Hihi....ja utpressning ska funka bra har jag hört! Då bör han inse hur viktigt det här e för dig
    Yoyna skrev 2007-04-26 21:44:57 följande:
    I löööv velour! Lever i mina svarta byxor typ! Ett av mina favvolinnen, lite längre å randigt hade jag genom hela graviditet och det är så stretchigt att det fortfarande funkar! Har t.om. för mig att jag åkte in till BB i det! Kan nästa sakna en kula på magen när jag har det på mig nu! Klart det kan vara dax för sambon att tänka lite på säkerheten! Längtar företen tills det kommer p.piller för män! Ska anmäla min sambo om det kommer nån test-studie!
    Ja man kanske skulle använda kläderna som argument? Om vi inte skyndar oss så kanske kläderna i den modellen hinner bli omoderna....och då blir det dyyyyyrt med massa mammakläder
    Japp....p<-piller kan han ju skaffa! Har föreslagit det men han vill inte mixtra med sina "grabbar"...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Hehe, man kan ju hoppas
    Bara han inte är så grym som sist så...

• FiL81

kikar in en kortis här och säger hej,

min hals gör såååå ont att jag bara vill kapa bort den direkt och sätt huvudet direkt på kroppen så jag slipper den jääävla (sorry) halsen!!!

Har haft en bekant här på middag. Öl och sill på balkongen (27 grader varmt kl 21.00 på kvällen). Men stackars jag kunde bara äta gröt och dricka mjölk. Nån som har nå bra tipps på vad man kan göra för att få bort den hemska smärtan?!?

Cia: You go girl!

• Cia80

Tjejer!
    Jag hoppas att ni inte börjar få för höga förväntningar, för det har inte jag.
    Var mer en kul grej, men visst skulle jag bli överlycklig om han gick med på nåt av det.

• Fröken85

Hej brudar...

Inte varit så aktiv de senaste dagarna. Är så trött. Men det blir bättre snart, när min praktik är över...

Längtan här är total, men sambon viker sig inte alls. Han säger nej, nej, nej. Så jag får väl snällt vänta.

Lite dsikussioner som varit:
    P-medel: Sambon propsar på kondom nu efter pillerstoppet. Jag skulle gärna skippa äckelgummit.
    Kläder: Jag skulle så gärna vilja va gravid nu. Man behöver ju inte ens mammkläder ju. Kan ju använda alla mina vanliga kläder. Fina vida tunikor å så... Men, sambon vägrar...

Cia: Hoppas du får positiva svar från sambon. Tycker du ska få något kul oxå, å inte bara han.

Fi: Hoppas du blir frisk gumman. Har tyvärr inget bra tips. Kankse en flaska vin så du somnar gott? *ler*

• enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-04-26 22:15:53 följande:
    kikar in en kortis här och säger hej,min hals gör såååå ont att jag bara vill kapa bort den direkt och sätt huvudet direkt på kroppen så jag slipper den jääävla (sorry) halsen!!!Har haft en bekant här på middag. Öl och sill på balkongen (27 grader varmt kl 21.00 på kvällen). Men stackars jag kunde bara äta gröt och dricka mjölk. Nån som har nå bra tipps på vad man kan göra för att få bort den hemska smärtan?!?Cia: You go girl!
    Det drastiska är Xylocain...fick det när jag hade körtelfeber och stora sår i halsen. Man sköljde munnen med lösningen. Men tror det är receptbelagt?!

Koka upp vatten med honung är ju en klassiker annars!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden SYLTFISK