• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

tack för tipset lusse! Får höra med doktorn imorgon om det fortfarande sitter i då... hoppas bara det heter lika dant här i Tysk-Landet, annars får jag väl testa med en flaska vin som fröken tipsar om... *hihi*

Ska försöka sooova nu...

Kram på er!

• Thulan

God kväll tjejer!

Kommer bara in en snabbis och säger hej. Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt och åka in till Stockholm. Jag och sambon är bjudna på fest så vi ska sova kvar på hotell, så mysigt så. Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping, men jag kommer dit tidigare än sambon så jag får shoppa ensam, mindre kul. På lördag ska jag skynda mig hem får då är det utgång på kvällen, Idol-Markus kommer ju till stan

Vad har ni för er girls?

• Fröken85

fi: Ja vin finns det väl iaf i landet va? Har för mig att jag har hört talas om att det säljs där... *hahaha*

thulan: jag ligger i sängen å läser lite trådar på fl. Tänkt jag oxå skulle sova nu...

Hörs imorgon igen tjejer!

• Cia80

Fröken,
    Jag gissar att jag kommer få samma svar som du får från din sambo, alltså nej.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 22:21:56 följande:
    Tjejer!Jag hoppas att ni inte börjar få för höga förväntningar, för det har inte jag.Var mer en kul grej, men visst skulle jag bli överlycklig om han gick med på nåt av det.
    Har lärt mig under åren att man A L D R I G ska ha höga förväntningar på killar Man blir bara besviken då...men hoppas lite i smyg kan man alltid göra!
    Thulan skrev 2007-04-26 22:34:34 följande:
    God kväll tjejer! Kommer bara in en snabbis och säger hej. Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt och åka in till Stockholm. Jag och sambon är bjudna på fest så vi ska sova kvar på hotell, så mysigt så. Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping, men jag kommer dit tidigare än sambon så jag får shoppa ensam, mindre kul. På lördag ska jag skynda mig hem får då är det utgång på kvällen, Idol-Markus kommer ju till stan Vad har ni för er girls?
    Vad mysigt! *avis*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Du har så rätt så!
    Vi får väl se hur besviken jag kommer vara nästa vecka då det är meningen att mensen ska dyka upp.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 22:58:24 följande:
    lusse,Du har så rätt så!Vi får väl se hur besviken jag kommer vara nästa vecka då det är meningen att mensen ska dyka upp.
    Ja den besvikelsen e inte å leka med.....å regelbundet kommer den också   *skit* Lyckan den månaden man börjar försöka e nog inte å leka med!

Är man lika nipprig och "besatt" inför andra barnet ocså tror ni? (Yoyna vet ju *ler*)
  • Cia80

luscious,
    För att inte prata om den lycka man får när man testar +.

Nä, nu är det dags för mig att sova. Ska upp 5.30 imorgon bitti.
    Sov gott tjejer så hörs vi snart igen.
    Kram

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 23:06:20 följande:
    luscious,För att inte prata om den lycka man får när man testar +.Nä, nu är det dags för mig att sova. Ska upp 5.30 imorgon bitti.Sov gott tjejer så hörs vi snart igen.Kram
    Ja....Gud va roligt det ska bli att få följas åt med er under den tiden!

Japp ska också sussa....
    Kram!
  • Frila2

Och som vanligt så är jag ensam här på nätterna Men är ledig i helgen och sambon jobbar så datorn är miiiiin! Hoppas att något har lust att hänga på fl hela helgen med mig *blinkar bedjande med ögonen*

Yoyna: Tror att persona egentligen är ett jättebra preventivmedel men tror att det förutsätter regelbunda tider vilket jag inte har. Dessutom funkar det antagligen inte alls när man jobbar natt eftersom det ska vara morgonurin och jag måste ju kissa under natten när jag är vaken. Länk om persona http://www.persona.info/se/Koppersona.cfm 

Nu verkar det som om sambon iaf har jobb i sommar även om hösten ser mer och mer mörk ut på jobbfronten. *blä* Man vänjer ju sig vid en viss inkomst och helt plötsligt halveras den. Jaja, vi får se hur det går.

Svar på tråden SYLTFISK