• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Mia83

Är det tillåtet att göra reklam för en systers försäljning då?

• Anne M
    Mia83 skrev 2007-05-03 21:51:28 följande:
    Det är skillnad på att påpeka vad någon gör och att ge sig på personen i sig. Vet du inte det?Ditt svar till Anne M visar ju endast hur du reagerar när någon inte upphöjer det du gör till skyarna, med sandlådefasoner. Eller vad skulle du själv kalla det?
    Och hon har ingen aning om hur jag ser ut ens .
  • Mia83

Anne M

Nej, det trodde jag inte heller. Blir bara uppriktigt paff över att man kan häva ur sig såna saker, och tidigare hävdat att man har för god ton för att bete sig på det sättet.

• soffi86

du kan inboxa dina "bevis".

Vad har jag skrivit till Anne M???

• soffi86

Anne M - sorry om du trodde det var till dig - det var till roisin Dubh

• Mia83

soffie86

Har du redan glömt det? Eller tror du att jag har det bara för att inlägget är borttaget?

• Kanelflicka

jag föreslår att du låter bi att använda "lilla gumman" och liknande, vi alla är medvetna om att det är att retorisk knepp att visa ett nedsättande attityd mot andra.

• Mia83

Menar du att det spelar ngn roll vem det var riktat till??

• Mia83

Kanelflicka

Troligtvis är dock de flesta i tråden intelligenta nog att inse att det återspeglar mer på TS själv.

• Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:52:37 följande:
    japp...att det är JAG som säljer vill jag jättegärna att du bevisar. Men en av mina systrar säljer - varför jag har länkat till bloggen.
    Ok, hur förklarar du då följande formuleringar i dessa gästboksinlägg? "Vi" och "våra kunder"? Flört

"okej. jag vet tyvärr inte vad jag skall svara på det. våra kunder är nöjda och varorna är äkta."
    "nej det är nya grejer som importeras in utan mellanhänder varav det låga priset. det är äkta grejer och de kommer med tags och allt. kvitto med från fabriksbutiken/leverantören om man vill. Kolla på --INFORMATION-- och Pris/price"
    "Adriana, jag vet inte riktigt om du missförstått - vi köper UTAN mellanhänder pga kontakter (bodde i korea i 7 mån och känner en hel del klädesfolk runt om i världen). Sen är det tyvärr så att det blir så dyrt för de små affärerna att köpa in plaggen i så många led att tex ABCD har tvingats förstöra sitt rykte och nu cirkulerar det rykten om att de köper in fejk. Jag vet att det är väldigt billigt men jag får mina klänningar via direkta kontakter och hur fabriksägaren (som jag själv träffat flera gånger) sköter sina kontakter med chloé, max mara och Marc jacobs etc - det är inte mitt bord - jag får det jag beställer av honom med tags och "kvitto" (intyg) och det är det jag begär. Jag tror det är sånt som "blir kvar" efter leveranser och sånt för vi får bara två, max tre stycken av var klänning. Dock är klänningarna äkta - belive it or not. Du kanske kan fråga de "kändisar" som köper av oss tycker."
    ◄ ►
Svar på tråden I just can't understand it...