• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

vad är det du jobbar med?
    Jag ska med jobba idag, tråkigt kortpass 11.30-14.30 =/ Blir så trött på mina 3 timmars dagar, ger ju inga pengar!

• MissHellen

Jag jobbar extra på dagis, I dag ska jag jobba 8:00-16:30! Men i morron blir de en lååång dag, jobbar 8:00-18:15 :/ O bara ett barn kvar efter halv fem ungefär, blir så segt!

Vad jobbar du med då?

• AngelicaJ

Jobbar extra på mc donalds. Pluggar ju heltid.

• MissHellen

Okej, Trivs du? Tycker alla på MacDonalds verka ha så kul i hop Justja, Var de lärare eller?

• AngelicaJ

Jo vi har jätte kul men får inte så många timmar =/

• MissHellen

Ja, De är ju jobbigt o "förstöra" en hel dag för bara några få timmar :/ Hur länge har du kvar på utbildingen då?

• AngelicaJ

vet inte om jag kan hålla mig till hegen med att testa. Ska iväg och köpa 2 test så blir väl att testa en idag :P Men sambon ville vara med, skulle annars vara roligt att överraska honom med en "pappa" sak. Ska jag testa i smyg iaf ? :P

• MariaOMarkus

Godmorgon tjejer
    udag är jag dutkigt tvingade mig upp kl kvart i 11..somnade vid halv 5 snåret..fyy f****n för sömnproblem..satte på min Ipod med lugn musik och somnade rätt så snabbt efter de men vaknade med sladdarna kring halsen..(mindre bra) ooh well..sol idag med å idag blire lite shopping shopping

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !