• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    Ankan:
    Jag tycker att du kan överaskningstesta, men du borde nog vänta lite.. CB kan man testa 3 dagar innan BIM men med andra tester ska man ju inte kunna testa innan bim.. Iof så finns det ju dom som gör det i alla fall men... Du fattar.

Jag testade minus igår morse (tror det var igår, annars va det i förrgår) Det kändes jätte hemskt... Vill ju ha två stycken starka röda streck på mina stickor

Jag står vid en dator i skolan nu och spenderar tiden... På schemat står det att vi börjar vid 14:30 idag så jag gick till skolan så jag va här straxt innan. När jag kommer hit börjar jag fundera över vart allt folk är så jag ringer en i min (inte så stora) klass på 5 tjejer. Vår lärare har tydligen ändrat tiden till 15:30 så nu när jag väntat i skolan i en halv evighet (45 min)

SNART Börjar jag, och jag tänker vara den som får prata först (betygsprat) annars kommer jag bli skit förbannad..

Mary:
    Det är inte bra att strypa sig själv i sömnen Hoppas du känner dig utvilad idag i alla fall... inte skoj att vara seg och dan en dag som denna! Så himla skönt ute. Det är ju på gränsen till att vara för varmt ju!

Nej nu ska jag dra mig upp mot klassrummet. Ha det så bra så hörs vi ikväll tjejer!
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • AngelicaJ

Lynn: Väntar till han kommer hem, men ska testa idag iaf =) Om det blir ett minus och mensen inte kommit tills på söndag så testar jag då igen. Tänkte köpa ett paket med 2 i på apoteket sen.
    Trist att du inte fått reda på att de ändrat tiden och bara får stå och vänta.

Ett till symptom har uppmärksammats, kissar VÄLDIGT ofta.

Så nu håller jag tummarna för ett pluss ikväll.

• AngelicaJ

Fan vad slappt, har uttag på balkongen så sitter nu ute i solen med min bärbara =)

• MissHellen

Angelica, Okej! De var ett tag kvar då Känns de som att de är rätt för dej eller?

Ska du testa i dag?

Mary, Ojdå de var inte dåligt
    Såg dej i en annan tråd om adoption, vilket land är du i från då?

Hur har allas dag varit i dag då?

• AngelicaJ

jodå det känns bra =)
    Japp ska ta en promenad till apoteket nu, tänkte köpa lite folsyra också :P

• MissHellen

Angelica, Ja gör de O så fort du vet så måste du berätta Hoppas hoppas hoppan!

• AngelicaJ

Ett plus helt sjuuuuuukt =) ÖVERLYCKLIG!!! Nu ska jag äta mat, hörs imorrn.

• MissHellen

Angelica, Vaaa? Underbart! Stort Grattis

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !