Ankan:
Jag tycker att du kan överaskningstesta, men du borde nog vänta lite.. CB kan man testa 3 dagar innan BIM men med andra tester ska man ju inte kunna testa innan bim.. Iof så finns det ju dom som gör det i alla fall men... Du fattar.
Jag testade minus igår morse

(tror det var igår, annars va det i förrgår) Det kändes jätte hemskt... Vill ju ha två stycken starka röda streck på mina stickor
Jag står vid en dator i skolan nu och spenderar tiden... På schemat står det att vi börjar vid 14:30 idag så jag gick till skolan så jag va här straxt innan. När jag kommer hit börjar jag fundera över vart allt folk är så jag ringer en i min (inte så stora) klass på 5 tjejer. Vår lärare har tydligen ändrat tiden till 15:30 så nu när jag väntat i skolan i en halv evighet (45 min)
SNART Börjar jag, och jag tänker vara den som får prata först (betygsprat) annars kommer jag bli skit förbannad..
Mary:
Det är inte bra att strypa sig själv i sömnen

Hoppas du känner dig utvilad idag i alla fall... inte skoj att vara seg och dan en dag som denna! Så himla skönt ute. Det är ju på gränsen till att vara för varmt ju!
Nej nu ska jag dra mig upp mot klassrummet. Ha det så bra så hörs vi ikväll tjejer!