• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • LilllFlisan

Maja 85: Ja man vet ju att det kan ta tid också när man väl sätter igång, eller det vet jag att det kommer göra för mig eftersom vi haft oskyddat sex typ ett halvår och det har inte hänt nåt än! Så man kan säga att jag har redan försökt sex gånger (mentalt), fast på egen hand, då vi inte aktivt försökt.

• maja 85

näe..hoppas att dom ändrar sig och bara kommer och säger en dag väldigt nsart att "älskling nu gör vi barn!"håller tummarna för er

• Älskade Moa

Tack! Håller oxå tummarna för oss

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • LilllFlisan

Ja man längatr ju som galen, då kanske jag kan börja testa ägglossning å såna grejer och då kanske det går lättare. Sånt kan jag inte hålla på med nu eftersom vi inte "försöker" (fast vi gör det ändå, litegrann) Var ni överens när ni bestämde er eller fick nån vänta på nån?

• LilllFlisan

Barngalen: jag vet att det lätt smittar av sig på killar när de får träffa andras gullungar. Så jag håller tummarna för er, kanske september då?

• MissHellen

Jag har väntat i 4år på att min sambo skulle bli redo o för tre vecker sedan sa han att NU vill han ha barn

• maja 85

För min del så var det så att jag hade funderat på det jättelänge och sen en dag så sa min sambo att han var så himla sugen på att skaffa barn.då satte vi oss ner och diskuterade saken och kom fam till att vi skulle göra det! kändes så himla kul.sen dess har jag knappt kunnat tänka på nåt annat.

• LilllFlisan

Miss helen: fyra år!!! Du måste ha varit överlycklig när han äntligen ville :)

Maja 85: Hur längesen var det han sa så? :)

• MissHellen

Om jag var eller jag är fortfarande! Helt underbart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !