• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

jaj86: precis. jag har jobbat på förskolan i många år och alla mina ungar som blivit storebror eller storesyster tidigt har fått ta på sig mycket mer ansvar än dom borde, dom har fått blivit stora mycket snabbare för att dom har fått ett småsyskon.så jag ska ha några år mellan mina.det är viktigt att de äldre barnen också får känna sig små.

ocj ja. ts verkar dissa oss totalt.haha.

• miiillan

maja85: precis, har en kompis som är gravid med nummer två och hennes äldsta kommer vara 18 månader när den lill* kommer. det var dock inte planerat, men kan tänka mig att hon kommer få det tufft och tycka att de äldre barnet (som inte alls är gammal) ska vara "stor" kille nu när lill* kommit.

• miiillan

HuntedByAFreak: ska du inte vara med och snacka bim och all annan "skit" med oss?!! vet du när du har bim?

• maja 85

jag håller med. var är du huntedbyafreak? :D

• HuntedByAFreak

Här är jag, här är jag ! *vinkar*

Jag har koll på när jag har BIM, men eftersom vi inte medvetet planerar så har jag inte sååååå stor koll. Tillhör den där "längtan"-kategorin ;)

• maja 85

aha..men ni skyddar er inte eller?

• HuntedByAFreak

TS dissar er inte alls, jag glömmer bort att jag skapat tråden när jag väl är inne här haha ! Sorry

• HuntedByAFreak

Jo med p-piller, men det är tydligen många som blivit gravida när de ätit samma p-piller som de jag äter. Så rätt vad det är kanske det är på G utan att man vet om det..

• miiillan

HuntedByAFreak haha!! ingen fara.. hur länge har ni inte planerat då

• HuntedByAFreak

jaj86:
    Haha, ehm vi har inte planerat i 1,5 år typ och vi firar snart 3,5 år tillsammans. Vi planerar eller försöker inte, men vi drömmer och pratar om namn och uppfostran haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !