• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

har ni funderat på namn till era barn? jag tycker att det är typ det roligaste som finns :D

• HuntedByAFreak

maja 85:
    Vi har redan bestämt namn sedan ett bra tag tillbaka :) Älskar det här med namn och historien bak namnet osv :) Du då, har ni namn klara ? :)

• maja 85

ja vi har i stort sett namnen klara. tycker det är jättesvårt med killnamn dock..

• miiillan

HuntedByAFreak: okey! önskar er massa lycka till!!

namn!!!! oj vad kul! tycker det är såå mycket lättare med tjejnamn än killnamn!! kanske för att de är gulligare eller nåt. men vi är överens om tjejnamn iaf. högst upp på vår lista nu ligger Ella!
    sambon vill ha Liam om det blir en kille, men det känns så himla vanligt nu för tiden. var och varannan unge heter ju det!

• maja 85

ja jag känner typ fem pers som har döpt sina ungar till liam.haha. vi har faktiskt också funderat på ella, eller moa, eller saga...riktiga svenssonnamn.haha

• miiillan

ja och maja är också lite gulligt. men det är vääldigt dålig på killfronten.

• maja 85

ja jag gillar maja men det heter jag ju själv såatteh..haha

killnamn vi har funderat på är typ adrian.men that´s it. det är verkligen hur svårt som helst.

• MissHellen

HuntedByAFreak, Trevligt att du oxå är här

Ooo, Jag älskar oxå namn Har några namn som jag vill ha, men vet inte om sambon vill! Han vill inte diskutera namn förrän vi är med barn, han är lite tråkig

• HuntedByAFreak

Min systerson heter Liam, när han föddes var det inte så vanligt att varje unge fick just det namnet som tilltalsnamn. Nej, men får vi en grabb ska han heta Dante (mellannamn är också klart!) och får vi en flicka ska hon heta Leonie (även där är mellannamn klart!)

Lika bra att vara förberedd även om man inte planerar ;)

• HuntedByAFreak

MissHellen:
    Ja det är trevligt att vara tillbaka, man är ju trots allt TS så jag får väl lägga på minnet att jag startat denna tråden :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !