• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

maja 85: hahahaha!! ja just det!! tänkte inte ens på det!!

• miiillan

MissHellen: vad är dina favoritnamn då?

• MissHellen

Om vi får en flicka vill jag att hon ska heta Joy(efter min momor) Eijlah-tilltalsnamn(efter min sambos mormor) Selina (efter min lillasyster) o blir det en pojke vill jag att hans ka heta Melvin (efter min pappa o lillebror) Elijah-tilltasnamn Men sedan vet jag inte vad min smabo tycker, han vill ju inte diskutera de!

• miiillan

MissHellen: haha!! ja du har ju klarat det galant själv så får hoppas att han godkänner när dagen kommer!

• maja 85

haha du får bearbeta din kille lite alltså MIssHellen. säg åt han att surfa runt här på FL så kanske han blri ltie mer sugen att prara bebisnamn :)

• Goldie82

Hej.. Tänkte om någon här kunde hjälpa mig med en fråga. Menscykeln är ju på ett visst antal dagar (typ 28). Är det så att den cykeln börjar jag räkna från första dagen jag har mens till första dagen jag har mens månaden efter, och räknar jag då med den dagen eller sluta jag räkna dagen innan??

Lite invecklat, men någon kanske förstår vart jag vill komma :)

En annan fråga!! ÄL, Vilken dag i cykeln sker den på? Är det mitt i, och är det alltid mitt i cykeln (spelar ingen roll hur många dagar den är på). Eller kan det möjligen vara så att den kommer ett visst antal dagar efter mensstart?

tacksam för hjälp från någon insatt person

• MissHellen

Haha, Jag hoppas att han går med på de Annars får jag bearbeta han lite då

Jaa, jag har en barndomskompis i Norge som har en lite pojke som snart fyller ett, o min sambo o han är bästa kompisar. Han är helt tokig i pojken, så jag fundilerar på om vi ska ta o fara dit snart. För förra gången vi var där, de var då han ändrade sej att han vill ha barn

Han tycker att de känns konstigt o prata om nått som inte finns än, han vill bara göra barn han haha

• maja 85

ja jag vill egentligen inte heller planera för mycket utifall att vi inte kan få nån bebis, men jag kan ju liksom inte låta bli att tänka på namnn osv :)

• miiillan

Goldie82: hmm.. har jag fattat rätt (dina frågor) så räknar du från din första mensdag.

äl har du ca 14 dagar innan bim = beräknad icke mens. dvs när du hellre vill ha ett plus istället för mensen igen

hoppas du blev något klokare

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !