• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

ja jag tror det är som jaj86 säger.

• MissHellen

maja, tror att de är så min sambo känner. Att de inte är verkligt förrän vi väntar barn, men de är ganska bra ändå, för jag är väldigt bra på att fantisera iväg o babbla på haha

jaj86, de var bra förklarat för Voldie82

• miiillan

haha!! ja.. kanske det! har ju lärt mig allt här ifrån fl så!

• glädje

Tyckte jag var ett jätte bra förslag Johanna. Jag håller med dig fullständigt...

• miiillan

på tal om att vi snackade om namn, har ni kollat in någon snygg barnvagn?! (jag är barnvagnstokig) haha!! bugaboo blir det iaf här!!

• maja 85

alltså jag skulle vilja ha nån lite retromodell( som ser ut som en sjuttiotalsvagn men som ändå är ny och modern). men det lär jag väl aldrig hitta.har kollat på såna äkta 70-tals vagnar men dom känns inte supersäkra direkt..

• miiillan

maja 85: ja de är coola!! finns väl säkert på blocket eller nåt liknande.. (fast då är de ju inte nya) hmm.. säkerheten vet jag inte, men det dög ju åt barnen då så!

• maja 85

jp precis. jag följde med min kompis när hon köpte barnvagn åt sin dotter förra veckan, hon köpte en jättefin plommonlila vagn, med sitt och liggdel. urban jungle tror jag det va..

• miiillan

ja, men de är väl också bra.. urban jungle. men har hört att bugaboon ska vara smidigare och mindre. dessutom har vi liten hiss och bor högst upp så kan inte ha för stor vagn heller.
    hur bor ni?

• Goldie82

tackar så mycket för era svar, tror jag ska kunna fatta det nu hur det ligger till.

Har hängt med lite i er disskusion, kände mig lite träffad när ni pratade barnvagnar. Kollar barnvagnar på nätet varje dag, har fått totalt dille på det. Det enda man ser när man är ute och går är barnvagnar. Innan vi köpte vår hund så längtade jag så till det så då såg man bara hundar.

Undra vad det blir härnäst?? :)

Apropå namn så är jag just nu inne på Linus och Tuva. Linus har jag kört på länge men tjejnamn ändrar sig ofta.

Vilka lyxproblem :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !