de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Wikipedia är inte en tillförlitlig källa (skriver magisteruppsats och har fått bannor av handledaren för detta) - där får vem som helst lägga in info.
När det gäller storlekar är jag nog böjd att lyssna till/hålla med pomeransens kloka ord. Bara för att ngn stött på en jätte betyder det ju inte att det procuentuellt finns många jättar i ett statisktiskt urval. "En hemmamätning" får mig att tvivla på äktheten faktiskt.
Har varit i kontakt med ett antal penisar och jag skulle nog säga att de flesta har varit runt ca 15 cm. Visst var en och annan ovanligt grov och lång. En högst ovetenskaplig uppskattning är att kan vara någon eller ett par procent, precis som de väldigt små och smala. Några har varit ngt över genomsnittet, men inga jättar och vise versa gällande de mindre.
(nästan tresiffrigt)
Kolla på en porrfilm med John holmes vettja!
Leta bland porrsidor på big dicks, så får du se en å annan som mäter mer än 20 cm...
Lollisen: Jag är böjd att hålla med pomeransen; jag vill också se en korrekt utförd mätning i kontrollerad miljö!
Nu snackar vi alltså en vetenskaplig kontrollerd undersökning - ingen "uppskattning" gjord av en imponerad hobbymätare
Jag har en killkompis som är lite sugen på att ha sex med mig och jag kan ju erkänna att jag är sugen på honom med, men vart fasen ska han få plats! 29,5x18 liksom.. Visst är man som tjej töjbar, men min största dildo är 20x15 och bara den har jag besvär med.
Haha vilken härlig tråd..!
Men det är väl självklart det finns dom med 25 cm dickar och längre! ..
Ha sett en dokumentär som gick på 5:an och där va det en och annan stor snase.. -haha-
John Holms t ex har inte det längsta längre, det är någon i England som har.. Äckligt var det att titta på den..
Med anledning av att folk anklagar Pomeransen för mindervärdeskomplex då han gång efter annan visar trovärdig statistik känner jag att jag måste säga något. De kvinnor som säger att de legat med killar med gigantiska penisar, nog kan det stämma. Men samtidigt, om man kan hävda att någon har mindervärdeskomplex p.g.a. att denne hävdar det statistisk icke troliga, kan man inte då hävda en psykologisk orsak till att hävda att man "klarat av" stora penisar? Psykologisera och säga att de "minsann är riktiga kvinnor som klarar en riktig karl"?