• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Missix

Okej, Tack

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Anonym (man)

Anonym (okidoks) skrev 2007-05-14 18:39:14 följande:

Jag har en killkompis som är lite sugen på att ha sex med mig och jag kan ju erkänna att jag är sugen på honom med, men vart fasen ska han få plats! 29,5x18 liksom.. Visst är man som tjej töjbar, men min största dildo är 20x15 och bara den har jag besvär med.
    Och hans kukmått var något ni diskuterade lite casual över en kopp grönt thé eller?
  • Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-14 18:33:48 följande:
    Kolla på en porrfilm med John holmes vettja!
    Jajamän, John Holmes, världens mest kända jättekuk. Den var enligt honom själv 25 cm, dvs något som är vardagsmat för de flesta tjejer här på forumet...
  • Anonym (tjej)

pomeransen- nej det har du rätt i,jag har inte haft nån med 25 cm lång eller 21 i omkrets, men jag förnekar inte att de finns.
    som jag alltid säger har min nuvarande man 22 cm lång och väldigt grov!Jag har mätt från ovansidan och vi har varit ett par i snart 10 år så det är inget konstigt med det, att jag mätt alltså

• Anonym (Medel)

Har inte läst att pomeransen i ett enda inlägg påstått att organ av den storleken inte existerar.

• Pappa med son och dotter
    pomeransen skrev 2007-05-14 18:32:15 följande:
    Jamen visa en enda trovärdig bild på en kuk på 25 cm! Jag har letat i ett halvår, och INGENSTANS har jag sett det. Jag har sett andrahandsuppgifter, photoshoppade ballar, latexproteser, manipulerade linjaler, folk som mäter på undersidan, folk som viftar med en linjal i närheten - men inte en enda som håller ett måttband eller en linjal på ovansidan som visar 25 cm.Visa, så tror jag!
    Det finns en film du borde se, tror den heter nått i stil med "moster cocks in little anastasia". Garanterat över 30cm på en av killarna, tror jag har den nånstanns på min andra computer.
  • Häxan Jia

Han som idag har världens största snopp har om jag inte minns fel 37 cm....

Såg en dokumentär om just stora snoppar som han var med i...

*Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • pomeransen

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 19:57:14 följande:

Det finns en film du borde se, tror den heter nått i stil med "moster cocks in little anastasia". Garanterat över 30cm på en av killarna, tror jag har den nånstanns på min andra computer.
    Ska googla. Men "monster cocks" tycker jag mig känna igen, förmodligen är det de där latexprotessnubbarna.

Men ska kolla, som sagt.
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:06:37 följande:

Han som idag har världens största snopp har om jag inte minns fel 37 cm....Såg en dokumentär om just stora snoppar som han var med i...
    Jonah Falcon avhandlades tidigare i tråden. Han uppger att han har 34 cm, men det knepiga är att trots att det dräller av nakenbilder på honom finns det ingen där han mätes eller mäts. Problemet är också att det bara finns halvslaka bilder på honom, så det är mkt svårt att avgöra trovärdigheten.
  • Anonym (Moster)

Måste bara säga att det var ett himmla tjat om dessa storlekar!
    Små som stora, alla är de goda!

Tycker att det är sjukt hur ni flickor håller på här som värsta små ungarna, tror ni killarna håller på som er: Största musen ni rott runt i? Kanske skulle växa upp och släppa detta för en gångsskull!!!

Svar på tråden de "största"