• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Splach

folk som har penisar över 20cm finns knappt, i alla fall inte dom som inte gjort något med sin penis, utan har en naturlig 20+are..
    Vist det kanske finns någon, men inte är dom många, men dom är många som ljuger, opererar, gör om bilderna, mäter fel etc etc!

Många skulle nog seriöst bli väldigt rädda för en 20cmetrare

OBS min åsikt, så hoppa inte på mej nu

• Splach

fast är ju inte så konstigt om det finns killar med 20+are nu, eller mer sådana nu, då var och varanan kille köper penisförlängare, men då är det ändå inte naturligt enligt mej, utan då har dom töjt för att få den längre...

• Missix

Ni som vet, hur mäter man en kuk korrekt då?

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Anonym (nymfoman)

Min killkompis (Som jag dessutom haft sex med) har ca 23cm och grov. Det är ovanligt med så stora penisar. Och inget jag tyckte var skönt heller för den delen!

19cm är lagom tycker jag. Killen har 15cm och det är bra tycker jag. Men absolut inte större än 19cm i längd, uh det gör asont! (Och jag tycker det ändå är skönt när det stöter emot)

Har även fått in en killes hand, dock inte en knuten näve. Men ändå, det var läskigt. Och allt glidmedel tog slut. Haha.

• Splach
    Bellan85 skrev 2007-05-14 18:39:39 följande:
    Haha vilken härlig tråd..! Men det är väl självklart det finns dom med 25 cm dickar och längre! .. Ha sett en dokumentär som gick på 5:an och där va det en och annan stor snase.. -haha-John Holms t ex har inte det längsta längre, det är någon i England som har.. Äckligt var det att titta på den..
    varför är det självklart?
  • Anonym

Såg ni fråga Olle sist?

där frågade dom några tjejer vad dom trodde var normal längden på en penis, någon svarade 30cm? andra visade med fingarna onormalt stora penisar..

normen ligger på 13-15 cm

en tjejs djup 12cm så vad ska en 30cm in där o göra? halva hänger utanför... jaja blir ju lite avstånd i leken då ju

• Bellan85

Splach: Alla är vi olika, visa föds med större än "vanliga".
    Dom är säkert få, men klart det finns..
    Vissa brudar har värsta bomberna och inge sillikon, andra mindre.
    Ja alla är vi olika och tur det :P

• pomeransen
    Missix skrev 2007-05-14 18:44:05 följande:
    Ni som vet, hur mäter man en kuk korrekt då?
    Man lägger en linjal på ovansidan - precis mitt på - och trycker bakåt mot blygdbenet tills det tar stopp.

Trycker bakåt gör man för att inte fettkudden, som skiljer sig från man till man, ska påverka resultatet.
  • Missix

Tack Pomeransen. Om den är lite sned då? Många är ju inte helt raka. Följer man den ändå till toppen eller?

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • pomeransen
    Missix skrev 2007-05-14 19:05:16 följande:
    Tack Pomeransen. Om den är lite sned då? Många är ju inte helt raka. Följer man den ändå till toppen eller?
    Finns två "skolor": dels de som tycker att man inte ska ta hänsyn till kurvan utan mäta avståndet från kroppen till toppen på snoppen (rim), dels de som använder måttband för att mäta hela längden.

Jag tycker gott att man kan använda måttband om den har en böj, det blir dock lite knöligare att trycka änden mot blygdbenet då, så det man vinner på gungorna kanske man förlorar på karusellen.
Svar på tråden de "största"