• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:46:16 följande:

Jag tror inte på generella mätningar eller statestik som gjorts på män från alla delar av världen och slagits samman. Just för att de där med storlek är så olika i flera av världsdelarna.
    [/citat]

Anonym (tjej) skrev 2007-05-16 18:58:53 följande:
    [citat]
    Min man är från Iran,så det är väl därför han skiljer sej från mängden tur man valt honom då å inte en svensk,,,,,
    Det var det här jag menade. Jag kanske övertolkade, men sådana skillnader har inget stöd i statistiken.
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-16 19:03:35 följande:
    Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).
    Vadå ras snack, den enda som nämde ordet ras är du själv.

Mig veterligen så är människor, ja just det människor vart de än lever på klotet..... Men det finns skillnader mellan människorna på klotet också....
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-16 19:20:10 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:46:16 följande: Det var det här jag menade. Jag kanske övertolkade, men sådana skillnader har inget stöd i statistiken.
    Nu har jag tappat bort den länken, men skall försöka återfinna den. det var faktiskt en statisktisk undersökning av penis med ett medeltal från olika länder och även från de olika världsdelarna. Den måste ju iaf du kunna acceptera med tanke på att statestik verkar vara a och o för dig...

Åhh va de stör mig att jag inte hittar den.. fick den av en man här på FL i en annan penistråd en gång...
  • cruZZe

Pomeransen har faktiskt helt rätt. Det finns inga stöd för att män från olika världsdelar har olika stora. Det fanns avvikelser som påvisade att ett visst afrikanskt begränsat område hade något större och viss asiatisk del mindre. Utöver dessa två väldigt begränsade områden (det var inte hela afrika och asien nej) var måtten likvärdiga världen över. Själv skiter jag eg i vilket, men pratar man fakta ska man veta vad man pratar om och det gör folk sällan här inne

• Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-05-16 19:43:20 följande:
    Pomeransen har faktiskt helt rätt. Det finns inga stöd för att män från olika världsdelar har olika stora. Det fanns avvikelser som påvisade att ett visst afrikanskt begränsat område hade något större och viss asiatisk del mindre. Utöver dessa två väldigt begränsade områden (det var inte hela afrika och asien nej) var måtten likvärdiga världen över. Själv skiter jag eg i vilket, men pratar man fakta ska man veta vad man pratar om och det gör folk sällan här inne
    Som sagt jag tror inte ett skit på statestik, men just för att pomeransen verkar göra det så tänkte jag att den där länken med undersökningarna vore något för just pomeransen.
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande:

Som sagt jag tror inte ett skit på statestik,
    Varför då?
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande:

Som sagt jag tror inte ett skit på statestik
    Exakt där har vi den springande punkten. Det är, som jag sa, en sorts religion. Tro, inte vetande.
  • Anonym (Moster)

Att ni orkar tjaffsa om detta med storlekar hela tiden, söker man på inlägg om det så sprutar det upp svar.

Lägg ner och var nöjd med vad ni har / har fått och släpp detta ämne nu för det är GANSKA gammalt nu och ingen vuxen seriös person bryr sig!

Vissa har större, vissa mindre och så är det, ni löser inte världs problem här! Verkar bara som om ni här på FM är så penis fixerade..(missnöjda hemma så därför är ni så nyfikna på detta? Köp en stor Dildo och se om det är så skönt ungar!)

• Anonym (Kille)

squash och baseballträ har jag sett en tjej ta när hon strippade för mig. Helt otroligt!

• Anonym (aj)

Någon skrev ovan: "nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person."

Inte jag heller faktiskt. Bara jag, och en kompis som blev nyfiken och ville testa honom (hon lyckades inte heller genomföra något med honom). Och jag skrävlade inte för henne, vi var bästisar och tja, som 16-åring diskuterade jag mina älskares kukstorlekar med henne.

Svar på tråden de "största"