de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:46:16 följande:
Pomeransen har faktiskt helt rätt. Det finns inga stöd för att män från olika världsdelar har olika stora. Det fanns avvikelser som påvisade att ett visst afrikanskt begränsat område hade något större och viss asiatisk del mindre. Utöver dessa två väldigt begränsade områden (det var inte hela afrika och asien nej) var måtten likvärdiga världen över. Själv skiter jag eg i vilket, men pratar man fakta ska man veta vad man pratar om och det gör folk sällan här inne
Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande:
Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande:
Att ni orkar tjaffsa om detta med storlekar hela tiden, söker man på inlägg om det så sprutar det upp svar.
Lägg ner och var nöjd med vad ni har / har fått och släpp detta ämne nu för det är GANSKA gammalt nu och ingen vuxen seriös person bryr sig!
Vissa har större, vissa mindre och så är det, ni löser inte världs problem här! Verkar bara som om ni här på FM är så penis fixerade..(missnöjda hemma så därför är ni så nyfikna på detta? Köp en stor Dildo och se om det är så skönt ungar!)
squash och baseballträ har jag sett en tjej ta när hon strippade för mig. Helt otroligt!
Någon skrev ovan: "nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person."
Inte jag heller faktiskt. Bara jag, och en kompis som blev nyfiken och ville testa honom (hon lyckades inte heller genomföra något med honom). Och jag skrävlade inte för henne, vi var bästisar och tja, som 16-åring diskuterade jag mina älskares kukstorlekar med henne.