• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-16 20:26:59 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande: Varför då?
    För att jag så sällan upplever dess statiska undersökningar har så mycket gemensamt med den verklighet som jag lever i. Är det svar nog?
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    Anonym (Moster) skrev 2007-05-17 07:27:08 följande:
    Att ni orkar tjaffsa om detta med storlekar hela tiden, söker man på inlägg om det så sprutar det upp svar.Lägg ner och var nöjd med vad ni har / har fått och släpp detta ämne nu för det är GANSKA gammalt nu och ingen vuxen seriös person bryr sig!Vissa har större, vissa mindre och så är det, ni löser inte världs problem här! Verkar bara som om ni här på FM är så penis fixerade..(missnöjda hemma så därför är ni så nyfikna på detta? Köp en stor Dildo och se om det är så skönt ungar!)
    Om du är så ointresserad av just penisa och dess olika storlekar, så kan man ju undra varför du dels hänger i trådarna och dessutom söker efter fler???

Ämnet snoppar kommer alltid vara gammalt precis som tuttar/bröst och slida/vagina är... Lika gammalt och lika facinerande för många än idag

Varför får du för dig att vårt intresse är att lösa snoppiga världsproblem, vi som är i trådarna kanske bara gillar att samtala om penisar??? detta gör oss inte på något sätt mindre seriösa eller mindre vuxna än vad du själv är, så sluta förolämpa oss genom att uttrycka saker om oss som du inte vet något om.

Hmm köpa en dildo, nej tack, jag är inte så förtjust i plastiga saker i mitt underliv när det finns riktiga snoppar att tillgå.
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-17 09:57:24 följande:

Anonym (man) skrev 2007-05-16 20:26:59 följande: Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande: Varför då?För att jag så sällan upplever dess statiska undersökningar har så mycket gemensamt med den verklighet som jag lever i. Är det svar nog?
    Men ändå presenterar du ett statistiskt underlag när du säger att enligt din erfarenhet så är snittet 18-20 cm. Tror du på den statistiken?

Du verkar inte riktigt förstå att statistik är en vetenskap. Tror du man medevetet valt 1000 män men små snoppar och valt bort sådana med större organ för att få ett lägre snitt? Vad, exakt, menar du att blir fel om man frågar 10000 slumpvis utvalda män om deras penisstorlek och därefter tar snittet?
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-17 10:40:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-17 09:57:24 följande: Men ändå presenterar du ett statistiskt underlag när du säger att enligt din erfarenhet så är snittet 18-20 cm. Tror du på den statistiken?Du verkar inte riktigt förstå att statistik är en vetenskap. Tror du man medevetet valt 1000 män men små snoppar och valt bort sådana med större organ för att få ett lägre snitt? Vad, exakt, menar du att blir fel om man frågar 10000 slumpvis utvalda män om deras penisstorlek och därefter tar snittet?
    Nej det tror jag verkligen inte att man har gjort, de om något vore ju korkat.

Min personliga erfarenhet är inte statestik utan enbart min personliga erfarenhet. Den visar ju enbart det jag personligen vet om de snoppar jag stött på.

Jodå jag vet att statestik räknas som en vetenskap, men det innebär väl inte att jag måste tro på den?

Jag tror nämligen inte på all vetenskap lika lite som jag tror på relegioner. Inget av det där är min personliga gudomlighet iaf.
  • Anonym (man)

Då får jag helt enkelt upprepa frågan. Hur menar du att det blir fel om man tar 10000 slumpvis utvalda män och mäter deras kukar för att sedan räkna ut ett medel?

• Anonym (aj)

VEM mäter de 1000 statistikkukarna?

• Anonym (man)

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:11:52 följande:

Jag tror att man frågat männen och så har de mätt själva.

Hur tror du resultatet skiljer sig om man frågar 10000 män om deras storlek eller om undersökningsledaren mäter själv?
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-17 10:56:33 följande:
    Då får jag helt enkelt upprepa frågan. Hur menar du att det blir fel om man tar 10000 slumpvis utvalda män och mäter deras kukar för att sedan räkna ut ett medel?
    Jag säger inte att det blir fel, jag säger att jag inte lägger all min tillit på statistiska undersökningar så må det vara hur vetenskapliga de vill. Vad är det du inte förstår egentligen? Att människor tänker, tycker och tror på olika saker??
    Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:11:52 följande:
    Bra fråga, hur vet man att de mätte helt rätt??
  • Anonym (man)

Ok, om vi antar att man frågar 10000 män om deras storlek (den vanligaste metoden i de undersökningar som gjorts) och därefter räknar ut ett snitt. Sedan tar man samma 10000 män och mäter deras kukar på ett vetenskapligt korrekt sätt för att därpå räkna ut snittet igen. Vilket snitt tror ni då blir högst?

• Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-17 11:20:16 följande:

Vad är det du inte förstår egentligen? Att människor tänker, tycker och tror på olika saker??
    Statistik är inte att "tro".
Svar på tråden de "största"