• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (aj)

Man kan inte alltid lita på statistik. Står man med ena foten på en varm spisplatta och den andra i en balja med is, har man det i genomsnitt ganska skönt...

• Anonym (tjej)
    Häxan Jia skrev 2007-05-17 10:02:00 följande:
    Om du är så ointresserad av just penisa och dess olika storlekar, så kan man ju undra varför du dels hänger i trådarna och dessutom söker efter fler???Ämnet snoppar kommer alltid vara gammalt precis som tuttar/bröst och slida/vagina är... Lika gammalt och lika facinerande för många än idag Varför får du för dig att vårt intresse är att lösa snoppiga världsproblem, vi som är i trådarna kanske bara gillar att samtala om penisar??? detta gör oss inte på något sätt mindre seriösa eller mindre vuxna än vad du själv är, så sluta förolämpa oss genom att uttrycka saker om oss som du inte vet något om.Hmm köpa en dildo, nej tack, jag är inte så förtjust i plastiga saker i mitt underliv när det finns riktiga snoppar att tillgå.
    ja du, det finns alltid personer på fl som måste lägga sej i, som stör sej på vad som skrivs i olika trådar men ändå kan de ej hålla sej borta.Så vem är barnslig eg
  • Anonym (tjej)

menar alltså att moster borde lägga ner sitt snokande i upprörande trådar för hennes egen del!

• Anonym (man)

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:32:57 följande:

Man kan inte alltid lita på statistik. Står man med ena foten på en varm spisplatta och den andra i en balja med is, har man det i genomsnitt ganska skönt...
    Du vet alltså att du har fel men försöker skoja bort det med ett helt ovidkommande inlägg?
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-17 11:23:47 följande:
    Ok, om vi antar att man frågar 10000 män om deras storlek (den vanligaste metoden i de undersökningar som gjorts) och därefter räknar ut ett snitt. Sedan tar man samma 10000 män och mäter deras kukar på ett vetenskapligt korrekt sätt för att därpå räkna ut snittet igen. Vilket snitt tror ni då blir högst?
    Det beror väl på hur många av dom som lider av mindervärdskomplex och måste ljuga om storleken, alltså på fösta sättet att göra undersökningen...

När det gäller andra sättet att någon skall mäta deras penisar när de har stånd, jadu resultatet där kan bli kul, hur många pallar ha främlingar omkring sig med linlaj och måttband och ändå prestera ett praktstånd?

Jag tror att bägge undersökningarna kan få ungefär liknande resultat
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (aj)

Nej, jag vet att man inte alltid kan lita på statistik, och försöker förklara det så att även du, Anonym (man) ska förstå. Uppenbarligen misslyckades det.

• Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-17 11:25:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-17 11:20:16 följande: Statistik är inte att "tro".
    Nu är det du som missar något, statestik är en vetenskap säger du och om det finns något som alltid förändras så är det just vetenskap på alla plan. Man finner nya saker hela tiden även om saker man studerat sedan Aristoteles tid. Vetenskap är en konstant förändring och det är säkert evolutionen av mäns penisar också...
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (aj)

Häxan Jia - ja om någon annan mäter är det inte konstigt om resultatet blir lägre. Som sagt är det nog svårt att få en riktigt ståtlig kuk om någon annan ska mäta

• Anonym (man)

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:46:18 följande:

Nej, jag vet att man inte alltid kan lita på statistik, och försöker förklara det så att även du, Anonym (man) ska förstå. Uppenbarligen misslyckades det.
    Då ställer jag väl samma fråga för tredje gången. Hur menar du att det blir fel om man tar 10000 slumpvis utvalda män och mäter deras kukar för att sedan räkna ut ett medel?
  • Anonym (medelvärde)

Kastar mig in i statistikdiskusionen. Själva grejen med ett medelvärde är att det finns lika många över som under. Så finns det män med exremt korta små penisar måste det finnas män med extremt stora för att uppväga.

Sen en annan sak. Om man har extremt stor penis, måste man vara porrskådis eller liknande då? Syftar till pomeransen som någonstans i trådens begynelse sa att han letat igen många p-filmer efter bevis på hur stor den största penisen är. Så bara för att ingen porr-skådis kunnat bevisa att hans penis är 21 cm i omkrets, betyder det med nödvändighet att en vanlig svensk kille inte kan ha det?

Svar på tråden de "största"