• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • lollisen

Men... Men.... hur ska jag göra med min son? Vart ska han hamna? Fosterhem? Sälja honom? Eget boende?

Anonym (g) skrev 2007-05-15 19:22:36 följande:

lollisen: ja, 4 månaders fängelse men du kommer ut efter 3 =)
  • Klicken

Känns som snacket om kukstorlek är lite OT, handlade inte tråden om hur "stort" en mus klarade,det största men får in i musen??

• lollisen

Nja, de frågade faktiskt efter största k*k man fått i sig eller diverse grejor...

Klicken skrev 2007-05-15 19:30:05 följande:
    Känns som snacket om kukstorlek är lite OT, handlade inte tråden om hur "stort" en mus klarade,det största men får in i musen??
  • Anonym (tjej)

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen????

denna fråga hade TS om du ej uppfattade det Klicken.

• Anonym (17 cm)

Min teori är att 9 av 10 som hävdar längd på över 20 cm antingen ljuger eller har mätt på fel sätt (antaget att metoden beskriven av Pomeransen är att betrakta som standardmetod). Och nej, jag har inte mindervärdeskomplex. Jag är nöjd med min snopp, som är över medel enligt statistiken.

• Anonym (tjej)

anonym 17 cm- jag är som sagt tjej, så varför skulle jag ljuga? varför???vad får jag ut av det? är det min balle mellan benen??nej du, om det var en hel drös med killar som skrev det så kanske det skulle vara så men vi som säger det är ju kvinnor. Jag har varit med småkukar också, inte undanhåller jag det.

• Anonym (17 cm)

Anonym (tjej), du bortser från mitt andra alternativ: felaktig mätning. Eller för den delen att tjejen inte mätt själv utan litat på vad killen har sagt.

• Anonym (17 cm)

Anonym (tjej), dessutom är det knappast ovanligt att folk skryter om vilka man umgås med (sexuellt och på andra sätt) för att det ger status. Detta gäller naturligtvis även tjejer. Om just du skulle göra det låter jag vara osagt eftersom jag inte känner dig.

• Häxan Jia
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:24:29 följande:
    Anonym (tjej), du bortser från mitt andra alternativ: felaktig mätning. Eller för den delen att tjejen inte mätt själv utan litat på vad killen har sagt.

Hmm för de mesta motangreppen här går ut på att anklaga andra för att vara lögnare eller helt enkelt så har alla kvinnor motorik problem och är så dumma att de bara mäter fel, de komiska är ju ändå att alla karlar också skulle ljuga om storleken på sin egen penis, ifall man nu som kvinna inte felmätt den själv utan litar på mannens ord om organet.

jag anser att allt de där säger mer om er killar och era snoppar isåfall än om kvinnors förmåga att använda linjal och måttband på ett korrekt sätt!

*Du vill ligga med mig, men de får du inte*
Svar på tråden de "största"