• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (17 cm)

Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande:

Hmm för de mesta motangreppen här går ut på att anklaga andra för att vara lögnare eller helt enkelt så har alla kvinnor motorik problem och är så dumma att de bara mäter fel, de komiska är ju ändå att alla karlar också skulle ljuga om storleken på sin egen penis, ifall man nu som kvinna inte felmätt den själv utan litar på mannens ord om organet.jag anser att allt de där säger mer om er killar och era snoppar isåfall än om kvinnors förmåga att använda linjal och måttband på ett korrekt sätt!
    Det torde väl knappast vara ett kontroversiellt påstående att många överdriver sina förtjänster och attribut för att framstå i bättre dager. Även detta gäller både män och kvinnor.

Dessutom påstår jag inte att killar och tjejer generellt ljuger om penismått, bara 9 av 10 av de som anger statistiskt sett väldigt extrema mått.

Att använda "fel" mätmetod behöver inte bero på dumhet. Jag anser inte att det nödvändigtvis tillhör allmänbildningen att känna till den "rätta" mätmetoden.
  • pomeransen

Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 17:50:13 följande:

Min teori är att 9 av 10 som hävdar längd på över 20 cm antingen ljuger eller har mätt på fel sätt (antaget att metoden beskriven av Pomeransen är att betrakta som standardmetod).
    Man kan lugnt utgå från att det är en korrekt iakttagelse.

Samtidigt tror jag att det är omöjligt att få sista ordet i den här diskussionen. För många har penisstorleken en enorm symbolisk betydelse - tron på att man mycket väl kan råka hamna i säng med en snubbe som har 25, 26, 27, 28 cm mellan benen, eller att det är VANLIGT med kukar över 20 cm, eller att statistikens medelstorlek är för liten, eller vad det nu är, är så viktig för dem att det gränsar till religion. Då biter inga siffror eller vanliga argument.

Och, än en gång, i den här och liknande trådar finns det säkert en och annan som INTE skarvar. Men tyvärr försvinner de i mängden.
  • Häxan Jia
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:37:47 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande: Det torde väl knappast vara ett kontroversiellt påstående att många överdriver sina förtjänster och attribut för att framstå i bättre dager. Även detta gäller både män och kvinnor.Dessutom påstår jag inte att killar och tjejer generellt ljuger om penismått, bara 9 av 10 av de som anger statistiskt sett väldigt extrema mått.Att använda "fel" mätmetod behöver inte bero på dumhet. Jag anser inte att det nödvändigtvis tillhör allmänbildningen att känna till den "rätta" mätmetoden.
    Visst många ljuger säkert både om de ena och de andra om sina kroppar. Fast jag kan för alldel inte begripa poängen med det hela, men de är väl bara jag då...

Jag tror inte på generella mätningar eller statestik som gjorts på män från alla delar av världen och slagits samman. Just för att de där med storlek är så olika i flera av världsdelarna.

Sen kan jag tycka att statestik kan vara bra att ha, men sånt kommer aldrig vara min bibel som jag hävdra min rätt utifrån.

Om jag går på de partners som jag legat med så får jag ett medel på ca 18-20 cm vilket då gör att jag som person anser det vara högst normal att inneha en penis på 18-20 cm, inget konstigt och inget udda för mig. Men jag är också medveten om att medlet i sverige ligger mellan 13-17 och bör således landa på runt 15 då. Trots denna kunskap så tvekar jag inte på att tro att de finns de som har ruskigt stora snoppar, jag vet, jag har sett det själv och min syn e det inget fel på.

Jag förutsätter inte att folk går med osanning heller. De gånger jag tex tänkt så om en snopp så är de väl bara upp till bevis... och så har de blivit.. Jag är nämligen extremt facinerad av just det snoppar..,
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (tjej)
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:28:24 följande:
    Anonym (tjej), dessutom är det knappast ovanligt att folk skryter om vilka man umgås med (sexuellt och på andra sätt) för att det ger status. Detta gäller naturligtvis även tjejer. Om just du skulle göra det låter jag vara osagt eftersom jag inte känner dig.
    nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person.
  • pomeransen

Anonym (tjej) skrev 2007-05-16 18:50:52 följande:

nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person.
    ? utom på Familjeliv då, eller?
  • Anonym (tjej)
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande:
    Hmm för de mesta motangreppen här går ut på att anklaga andra för att vara lögnare eller helt enkelt så har alla kvinnor motorik problem och är så dumma att de bara mäter fel, de komiska är ju ändå att alla karlar också skulle ljuga om storleken på sin egen penis, ifall man nu som kvinna inte felmätt den själv utan litar på mannens ord om organet. jag anser att allt de där säger mer om er killar och era snoppar isåfall än om kvinnors förmåga att använda linjal och måttband på ett korrekt sätt!
    så himla bra sagt!!!!
  • Anonym (tjej)

Men jag är också medveten om att medlet i sverige ligger mellan 13-17 och bör således landa på runt 15 då. 

Häxan Jia skrev det här ovan

Min man är från Iran,så det är väl därför han skiljer sej från mängden tur man valt honom då å inte en svensk,,,,,

• Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-16 18:52:28 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2007-05-16 18:50:52 följande: … utom på Familjeliv då, eller?
    jag har inte sett det som skryt när vi sagt att det finns mer stora penisar än många vill erkänna.
  • pomeransen

Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).

• Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-16 19:03:35 följande:
    Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).

var står det ordet ras om jag får fråga? jag har sökt men hittar inte det,,,och inte visste jag det var olagligt att uttala ordet ras.

jag var ju tvungen säga att min man är från Iran eftersom du hela tiden försöker hävda att jag ljuger. överdriver eller nåt annat.Han kan alltså inte räknas in i dina statistiker, eller hur

Svar på tråden de "största"