de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande:
Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 17:50:13 följande:
Anonym (tjej) skrev 2007-05-16 18:50:52 följande:
Men jag är också medveten om att medlet i sverige ligger mellan 13-17 och bör således landa på runt 15 då.
Häxan Jia skrev det här ovan
Min man är från Iran,så det är väl därför han skiljer sej från mängden tur man valt honom då å inte en svensk,,,,,
Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).
var står det ordet ras om jag får fråga? jag har sökt men hittar inte det,,,och inte visste jag det var olagligt att uttala ordet ras.
jag var ju tvungen säga att min man är från Iran eftersom du hela tiden försöker hävda att jag ljuger. överdriver eller nåt annat.Han kan alltså inte räknas in i dina statistiker, eller hur