• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • mjuik

Anonym (medelvärde): ja, alla killar med stora kukar jobbar som porrskådisar.

• Anonym (medelvärde)

mjuik: Aha, då vet jag

• pomeransen

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-17 16:30:45 följande:

Kastar mig in i statistikdiskusionen. Själva grejen med ett medelvärde är att det finns lika många över som under. Så finns det män med exremt korta små penisar måste det finnas män med extremt stora för att uppväga.Sen en annan sak. Om man har extremt stor penis, måste man vara porrskådis eller liknande då? Syftar till pomeransen som någonstans i trådens begynelse sa att han letat igen många p-filmer efter bevis på hur stor den största penisen är. Så bara för att ingen porr-skådis kunnat bevisa att hans penis är 21 cm i omkrets, betyder det med nödvändighet att en vanlig svensk kille inte kan ha det?
    Ja. I alla fall när det gäller 21 cm omkrets. Du fattar inte hur inihelvete stort det är, det är uppenbart. Det finns gränser för vad som fysiskt är möjligt.

Folk är inte 3 meter långa. Folk har inte 80 i skostorlek. FOLK HAR INTE 21 CM OMKRETS.

Killar som inte håller på med porr kan självklart ha stora kukar. Men de största storlekarna finns rimligen representerade inom porren.
  • Anonym (medelvärde)
    pomeransen skrev 2007-05-17 16:44:07 följande:
    Ja. I alla fall när det gäller 21 cm omkrets. Du fattar inte hur inihelvete stort det är, det är uppenbart. Det finns gränser för vad som fysiskt är möjligt.Folk är inte 3 meter långa. Folk har inte 80 i skostorlek. FOLK HAR INTE 21 CM OMKRETS.Killar som inte håller på med porr kan självklart ha stora kukar. Men de största storlekarna finns rimligen representerade inom porren.