• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • mjuik

Anonym (medelvärde): ja, alla killar med stora kukar jobbar som porrskådisar.

• Anonym (medelvärde)

mjuik: Aha, då vet jag

• pomeransen

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-17 16:30:45 följande:

Kastar mig in i statistikdiskusionen. Själva grejen med ett medelvärde är att det finns lika många över som under. Så finns det män med exremt korta små penisar måste det finnas män med extremt stora för att uppväga.Sen en annan sak. Om man har extremt stor penis, måste man vara porrskådis eller liknande då? Syftar till pomeransen som någonstans i trådens begynelse sa att han letat igen många p-filmer efter bevis på hur stor den största penisen är. Så bara för att ingen porr-skådis kunnat bevisa att hans penis är 21 cm i omkrets, betyder det med nödvändighet att en vanlig svensk kille inte kan ha det?
    Ja. I alla fall när det gäller 21 cm omkrets. Du fattar inte hur inihelvete stort det är, det är uppenbart. Det finns gränser för vad som fysiskt är möjligt.

Folk är inte 3 meter långa. Folk har inte 80 i skostorlek. FOLK HAR INTE 21 CM OMKRETS.

Killar som inte håller på med porr kan självklart ha stora kukar. Men de största storlekarna finns rimligen representerade inom porren.
  • Anonym (medelvärde)
    pomeransen skrev 2007-05-17 16:44:07 följande:
    Ja. I alla fall när det gäller 21 cm omkrets. Du fattar inte hur inihelvete stort det är, det är uppenbart. Det finns gränser för vad som fysiskt är möjligt.Folk är inte 3 meter långa. Folk har inte 80 i skostorlek. FOLK HAR INTE 21 CM OMKRETS.Killar som inte håller på med porr kan självklart ha stora kukar. Men de största storlekarna finns rimligen representerade inom porren.
    Jag vet exakt hur stort det är. Det är lite mindre än 7 cm diameter, typ som en .5 liters pet-flaska. Och det är stor, ja. Påstår inte att jag varit med någon så storkukad, har bara varit med min sambo och han har väl runt medel, av dina uppgifter att döma.

Och visst kanske de största storlekarna finns inom porren. Men bara för det kan man inte säga till någon som säger sig ha mätt att det inte är möjligt med den och den storleken för att ingen p-skådis har det.
  • pomeransen

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-17 16:50:52 följande:

Jag vet exakt hur stort det är. Det är lite mindre än 7 cm diameter, typ som en .5 liters pet-flaska. Och det är stor, ja. Påstår inte att jag varit med någon så storkukad, har bara varit med min sambo och han har väl runt medel, av dina uppgifter att döma.Och visst kanske de största storlekarna finns inom porren. Men bara för det kan man inte säga till någon som säger sig ha mätt att det inte är möjligt med den och den storleken för att ingen p-skådis har det.
    Jag använde porren som referens, vilket funkar bra i detta sammanhang. Men jag har aldrig menat att det är FÖR ATT ingen porrskådis har det. Det är så FÖR ATT penisar inte blir så tjocka. (Förutom i vissa sjukdomstillstånd.)

21 cm är också den exakta omkretsen på en halvliters Pripps Blå-burk.
  • Anonym (medelvärde)
    pomeransen skrev 2007-05-17 17:38:44 följande:
    Jag använde porren som referens, vilket funkar bra i detta sammanhang. Men jag har aldrig menat att det är FÖR ATT ingen porrskådis har det. Det är så FÖR ATT penisar inte blir så tjocka. (Förutom i vissa sjukdomstillstånd.) 21 cm är också den exakta omkretsen på en halvliters Pripps Blå-burk.
    Jag brukar inte dricka öl så en ramlösaflaska är en bättre referens för mig. Mätte på ett ungefär där jag sitter på jobbet nu och får det till ca 21 cm. Kanske inte exakt men nära nog för att jag ska få en uppfattning om ur stort det är.

Hur kan du VETA att INGEN kan ha så stor penis? Den dagen jag personligen mätt alla mäns penisar tror jag på det påståendet. Fram tills jag gjort det kommer jag tro på någon som säger att den mätt.
  • Anonym (ok)

hjälp, mätte just upp 21 cm omkrets med måttbandet, gapar jag det största jag kan är det fortfarande utanför mina läppar

• Anonym (medelvärde)

Anonym (ok) skrev 2007-05-17 17:48:51 följande:

hjälp, mätte just upp 21 cm omkrets med måttbandet, gapar jag det största jag kan är det fortfarande utanför mina läppar
    Testade med min ramlösaflaska (hoppas ingen såg mig ) och får precis in den i munnen.

Det finns ju tjejer som säger att de inte kan suga av sin kille så varför inte. Ser inte varför det inte KAN finnas NÅGON med så stor. Men tror inte att det är vanligt.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (ok) skrev 2007-05-17 17:48:51 följande:
    hihihihihi,fy tusan vad man får garva här
  • pomeransen

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-17 17:46:35 följande:

Hur kan du VETA att INGEN kan ha så stor penis? Den dagen jag personligen mätt alla mäns penisar tror jag på det påståendet. Fram tills jag gjort det kommer jag tro på någon som säger att den mätt.
    Nä, men okej då. Jag kan förstås inte VETA att det inte finns någon i hela vida världen som är 3 meter lång. Jag kan inte VETA att det inte finns någon kvinna med Y-kupa. Jag kan inte med 100 % säkerhet VETA om Loch Ness-monstret finns. Det har du faktiskt alldeles rätt i.
Svar på tråden de "största"