• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Indah
    Prisssan skrev 2007-05-18 06:17:49 följande:
    Hm..okej... vilket konstigt sätt du har. Jag tror inte att jag är ensam om, att inte ens fatta vad du menar!
    Nej verkligen inte. Undrar om Cartwright skulle skriva i en annan tråd för det här fattar man inget av.
  • oOMayaOo
    Åke skrev 2007-05-18 02:37:19 följande:
    zebran i Stilla havetJag menade på att all inte alls är lika mycket värda. Familj, vänner och landsmän är såklart mer värda för alla, än negrer i Afrika är.
    Hur är det om ens familj och vänner är "negrer" från Afrika då?
  • Milito
    Indah skrev 2007-05-18 11:35:52 följande:
    Nej verkligen inte. Undrar om Cartwright skulle skriva i en annan tråd för det här fattar man inget av.
    Håller med...hel snurrigt...:-S
    Svar får vi nog inatt nångång...
  • MaNiMi

Ska läsa igenom tråd senare men svarar vad jag anser nu först.
    Jag ser inte olika folkslag som olika raser utan
    alla är vi ju människor och därmed så ser jag det inte som någon rasblandning när folk från olika länder möts.
    Sen kan det ju förstås uppstå kulturella problem i enskilda fall
    men det kan ju likaväl vara berikande.
    Är lite synd om de som är så emot det och därmed går miste om
    mkt värdefulla kontakter genom livet..men är ju upp till var och en hur man väljer att se på saker.
    Mig kan man iaf aldrig övertyga att det skulle vara något fel.

• anathema

klart man ska ha barn med den man älskar oavsett var han/ hon kommer ifrån!!!!:O
    detta är ju ren och skär razism ju!!!

• Åke

det barn ser det lär dem sig

Säg mig, vad tycker du om det judiska folket?

• Hanna1984

asså jag hänger inte med här i tråden längre. Fattar nada av vissa inlägg. Vem här e för och vem här e mot att man skaffar barn med en man/kvinna från annat land?
    Själv säger jag; MER BLANDNINGAR ÅT FOLKET !!!! :)

• det barn ser det lär dem sig
    Åke skrev 2007-05-19 16:45:40 följande:
    det barn ser det lär dem sigSäg mig, vad tycker du om det judiska folket?

JUDAR är ochså människor och jag har inget emot dem personligen, man måste vara riktigt hatfull för att ha favoriter inom raser och religioner dock!
  • nami

jag erkänner att jag inte har varit med från början och tänker inte heller läsa igenom hela tråden,men hallå. vaddå olika raser? det finns en ras och den heter människa. sen vilken färg man har är väl skitsamma? tän istället vilka unika människor det blir,oavsett vilka som gör barnet?

kan inte förstå vissas tankesätt... känns sandlåda...

• Åke

det barn ser det lär dem sig

Jag råkar veta att islamister har något emot judar. Stämmer inte det?

Själv är jag en vän av det judiska folket.

Svar på tråden "blanda raser"??