• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • IsaqAni

är bra ska det stå hehehe

familigega waan jaclahay
  • BadSector

"verkar som att iq sitter i huden!"

Nja.
    Den sitter till största delen i generna, TILLSAMMANS med andra egenskaper som exempelvis hudfärg, längd eller benägenhet att få kulmage. ;)

• blommanigbg

Men det tvillingparet där den ena var svart o den andre var vit..
    Vem av dem har högst IQ då? Enligt stand....metoden...
    (Spelar dum)

• Indigomamma

Självklart ser vi olika ut beroende på var vi bor. Vi har varit tvugna att anpassa oss för att överleva just det klimat och villkor som gäller just där vi råkar födas. Glöm inte att :resa runt och utforska världen är en ganska ny företeelse, som var få förunnat för några 100-år sen. Men i SJÄLEN och ursprunget är vi alla lika.

• Grenadjären

Låter både jävligt omoget och omodernt att tala om olika människoraser..
    För 70-80 år sedan var det "inne"

Är själv sydamerikan i rötterna och har barn med en "svensk" kvinna.
    Och den blandningen gick väldigt bra..

• black is back

den enda blandning som inte är bra är inavel, och det är vanligt i slutna samhällen.

• ludenben

läste bara rubriken å trodde det handlade om hundar. Eller katter som jag hoppats på. Tänkte i såfall skriva att blandade katter är supersöta

Svar på tråden "blanda raser"??