• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Indah

black is back skrev 2007-06-04 10:23:25 följande:

den enda blandning som inte är bra är inavel
    Kunde inte ha sagt det bättre själv!
  • zebran i Stilla havet

Fast kaniner och rattor ar ju olika arter, inte olika raser. Att lata dem fa barn ar inte sa mycket fel som omojligt.

Eller skamtade du kanske?

• zebran i Stilla havet

Klart att det vore OK. Kaninerna gor val som de vill. Inte fan har jag nagra moraliska aspekter pa det.

• lillagryn2

Jag hade en kanin och ett marsvin som var kära i varandra, får jag inte rösta på SD då?

• zebran i Stilla havet

Nej. Jag har en blandrashund. Varldens basta jycke, faktiskt bra mycket smartare och coolare an alla renrasiga hundarna jag har haft tidigare.

• Rosenöga

Ser att kaninerna och råttorna kilat iväg. Så även mitt inlägg om att svarta kaniner och vita kaniner gärna parar sig utan problem.

• zebran i Stilla havet

Tja, det var val stotande.

• Lolilla

Finns det nån mer ras än Homo sapien? I så fall är rasblandning fel. Den som vet vad denna ras heter kan ju skriva lite om det. *nyfiken*

• vagabond77

Homo sapien är ingen ras utan en art. :)

Svar på tråden "blanda raser"??