Åh så mycket som sagts å så mycket att kommentera och så få tangenter som sitter så knasigt till... Har suttit och läst och myst, nickat, hummat, hejat och morrat mig igenom det senaste dygnets inlägg, varit på väg att svara ca 15 gånger och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag tänkt. Får lust att ha en videokonferens där vi kan snacka och svara i realtid, men hallå, vilkea fantastiska bilder osm boppar upp vid blotta tanken. Försöka hitta en tid som passar, föröska hålla tråden, inte avbryta.... moahhhahhhaa...
Välkommen Linda, här har du säkert kommit rätt!
Lycka till Carita, skriv mer om du blir nojjig, här brukar finnas shysstaste stödet
Vissautism - Tycker det är superinspirerande att ni utmanar ideerna om hur en familj ska funka... Har fattat hur många ni är och brukar tänka på det ibland när jag håller på att ätas upp av en buffelhjord på 3... men du -
"Vi brukar säga att vi förtjänar varandra. Sen brukar vi titta på varandra några sekunder för att sen konstatera att det nog inte är någon annan som skulle stå ut med den andra."
Hjälp vad jag känner igen mig - t.o.m min f.d svärmor (farmor till min äldste son) har påpekat att det är en himla tur att jag och min man funnit varandra för då slipper alla andra försöka leva ihop med oss. Mannen brukar tillägga att livet med mig i varje fall aldrig blir TRÅKIGT... vilket väl måste räknas till positive-thinking-metoderna!
Älskar att du fjäskar, kan kanske inte helt leva upp till det
Idiblon: Härligt att se dig här igen, och dina underbart välformulerade bångstyriga tankar och ordpåsatta känslor.
ja.. det var väl ett slumpmässigt urval av tanketrådar som rasslade fram... och så blev det långt igen. Vad var det ni sade, inte läsa igenom, bara ppoossttaaa! Det kåste vi tillåta oss att göra mer i vanliga livet med... fst det kanske är det vi försöker kämpa emot, nej för, nej.. aarhgghhhh....