Anonym (add+anhöri) skrev 2007-07-14 08:43:00 följande:
Hur gaamal är hon? Man brukar helst låta dom börja skolan innan man startar en utredning. Jag misstänker på min dotter men jag låter henne börja skolan och kanske gått 1 år innan.
Och till mig säger det att jag borde låta utreda så snart som möjligt. Har en dotter på 5 år nu som vi misstänkt i några år (sen hon var 2-3 år).
Elinar skrev 2007-07-14 16:18:06 följande:
..blir bara så lycklig att den här tråden finns! Sitter i Denver Colorado och hittade ett trådläst nätverk på en Starbucks och skulle ä-n-t-l-i-g-e-n komma igång och jobba, men å snart laptopen fann nätet kastade den sig på den här tråden som en lycklig hund som komit hem.. och ungefär så kände jag mig också! kram tjejer och kämpa på, med brända ägg och blåa näsor!
*Vinkar glatt* Hoppas allt är bra!!
Dee: Ser du några symtom hos henne då? Jag har en dotter jag misstänker och hon har rätt tydliga symtom.
Sen har jag en bonus som är diagnostiserad, även hon har haft tydliga symtom.
Som diagnosperson själv tycker jag man ser rätt bra om de har eller inte.
Emil i Lönneberga skrev 2007-07-15 19:37:24 följande:
Skriv gärna i min tråd. Relationstråd mellan en med adhd och en med inte adhd (ingen diagnos alls).
Finns det inte en anhörigtråd redan ? Som vi hänvisar till i TS till denna tråd?
Vi har diagnos båda två så jag håller mig kvar här, men tack ändå för inbjudan.
Välkommen ut ur anonymiteten! Själv håller jag mig kvar.
Snowwoman: Öhh, neij. Min kallar jakt&fiske för porr så han är nöjd bara jag låter honom hålla på med sånt.
Jag förstår inte riktigt frågan, hade det något att göra med diagnoser eller? Tänkte att annars finns det väl någon sex-rubrik här där du säkert får bättre svar än i den här tråden.