• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Cammmie

Det kan det nog vara...
    vart på markör bor du? För jag bor med där...
    Har inte sett eller hört nått.... hum hum

• FrogLeg

Det rör sig om lofthuset där "gubben med pilbågen" står.
    Cammmmie, bor du på andra sidan?

• Cammmie
    FrogLeg skrev 2007-07-19 14:29:51 följande:
    Det rör sig om lofthuset där "gubben med pilbågen" står. Cammmmie, bor du på andra sidan?
    Jag bor vid 15, parkeringen vid skyttegatan...
  • Ankan217

Om det är någon som har missat så står det på VT´s hemsida om det som hände på markör. www.vt.se

• Marie med två barn

Inte klokt så fort man glömmer... Ni som har större barn, har de 4-årskontroll på BVC här i Västervik? Jag har för mig om att min son inte gick då utan bara vid 3 & 5 års ålder. Men jag kan ha fel. Min dotter fyller 4 år på tisdag och en kompis på annan ort sa att hennes dotter varit på 4-årskontroll.

*Carpe Diem*
  • sunzhine

Marie- OJ, har det redan gått fyra år, inte klokt vad tiden går fort! Och jo de har fyra års kontroll hä i stan, då de bland annat kollar synen o nytt för i år även barnens bmi. Det va tack vare den kontrollen vi upptäckte att Jezzie behövde glasögon.

Nån som var på Gessle igår?

• Marie med två barn
    sunzhine skrev 2007-07-21 11:56:01 följande:
    Marie- OJ, har det redan gått fyra år, inte klokt vad tiden går fort! Och jo de har fyra års kontroll hä i stan, då de bland annat kollar synen o nytt för i år även barnens bmi. Det va tack vare den kontrollen vi upptäckte att Jezzie behövde glasögon.Nån som var på Gessle igår?
    Tack för ditt svar. Då vet jag. Ja, visst går tiden fort! Det var ju inte länge sen Jezzie började hos oss och nu är hon snart en skoltjej! Men det konstigaste är att själv har jag inte blivit en dag äldre de senaste fem årenFlört!
    *Carpe Diem*
  • sunzhine

nä det är det som är fördelen, att bara barnen blir äldre, medans vi stannar kvar i samma ålder...

• Marie med två barn

Visst är det bra. Kom på häromdagen att mina egna föräldrar har ju alltid varit lastgamla, fast så kom jag på att jag kommer ihåg min mammas 30-årsdag. Betyder det att mina egna barn ser mig som lastgammal då?

Jag börjar förstå de kontaktannonser man läser där det står "ungdomlig tjej på 80 år". Man är ju inte äldre än man känner sig. Så jag är 25 år. Nu är det bestämt!

*Carpe Diem*
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~