• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • sara sofia

Förlåt att jag är och tjuvläser i er tråd... Vad är det för väder i Västervik nu? *nyfiken*

• Cammmie

Sara Sofia: Det är soligt men moln på himlen...

• sara sofia
    Cammmie skrev 2007-07-01 16:04:42 följande:
    Sara Sofia: Det är soligt men moln på himlen...

Skönt att det inte regnar. Åker ner på tisdag och jag har hört skräckväderrapporter som har gjort mig lite nervös...

• Cammmie

Sara Sofia: På tisdag får det inte vara dåligt väder... Börjar jobba då... hehehe

• Majalaja
    FrogLeg skrev 2007-07-01 09:30:25 följande:
    ludicrous Mycket sånt nu på FL, tycker man blir anmäld rätt ofta nuförtiden nu oxå därför tänker jag hålla käft på FL! Tråkigt men sant.Vill ni mig nåt får ni inboxa eller skriva i GB´n. Ha en bra dag alla.
    Mycket vaddå? Fattar ingenting...nåt inlägg som tagits bort, elelr?
  • FrogLeg

Ja Länken som någon lagt in typ X100, De var visst nån porrbild kollade själv inte men den blev borttagen. Tråkigt att folk håller på så hur orkar de?

Majalaja skrev 2007-07-03 20:36:54 följande:
    Mycket vaddå? Fattar ingenting...nåt inlägg som tagits bort, elelr?
  • Majalaja
    FrogLeg skrev 2007-07-03 20:40:45 följande:
    Ja Länken som någon lagt in typ X100, De var visst nån porrbild kollade själv inte men den blev borttagen. Tråkigt att folk håller på så hur orkar de?
    Men vad har det med DIG att göra? Varför ska du hålla käft?
  • Odine

Hej tjejer kanske ska informera nu att vi fick en pojke den 27/6 kl 1:11. Han vägde 3585g och var 53 cm lång. Blev igångsatt v 42+1 och det var ingen höjdare men ut kom han på tre krystvärkar, minns att jag tänkte innan den sista att nästa ska den ut om jag så spricker upp till naveln *skrattar*

Till min förvåning fock jag bara en liten liten reva på slemhinnan som dom inte behövde göra nått åt alls

Men jag hoppas verkligen att nästa unge kan komma tidigare för jag vill inte behöva sättas igång en gång till.

Bilder på Liam som han fick heta kommer längre fram, sitter just nu hemma hos sväronen och dom hade inga bilder på denna data tyvärr

Nej ska väl traska hemmåt i regnet är så otroligt trött, Liam har inte fått nån rutin än på det här med att äta men det kommer snart får jag hoppas

Ha det gott alla!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~