• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Endag

Då kikar jag in här nu
    Hoppas allt är bra med er alla,
    själv har jag åkt på en rejäl förskylning .. Gah! Skrikandes
    Men många som tycks haft den/ eller har den.

Äntligen är drömmen sann!
  • cid

Här är sonen sjuk..fick hämta hem honom från dagis... feber på nästan 40 grader och slemmig och dan i halsen. Men han verkar inte ledsen för det. Snarare glad eftersom han fått både glass, saft och film. Och dessutom ett par godisbitar som mutning för att alvedonen skulle slinka ner

• nelie

hallå!
    har inte följt den andra tråden, men tänkte kanske haka på nu då, när jag fick syn på denna :O)

• cid

nelie: Välkommen in i tråden! Ska länka dig "träffastråden" också då som jag precis skrev i!

• nelie

tack, men den har jag lyckats hitta :O)

• SysterDyster

Nu e jag här istället :D
    Min son e oxå hemma sjuk idag...ont i halsen stackarn :/ Men peppar, peppar så har han ingen feber, lite ont i huvudet bara.
    det passade ju bra just idag när jag ändå inte skulle jobba. hade tid hos Kiropraktorn idag, så han fick hålla mig sällskap *L* Hade varit ett dilemma om han hade varit JÄTTE sjuk!

• sunzhine

hitta oxå hit utan problem
    Många sjuka barn verkar det som, inge kul. Hoppas alla små kryar på sig... Här är vi frisk ao glada o ska snart iväg till sambons mormor på middag o klippa gräs, eller han får klippa gräset, vi andra tittar på o leker i gräset
    Hoppas verkligen det här vädret håller i sig nu, man får ju sommarlov på onsdag kl 16 dådå Har inte alls nedräkning....

• ShootingStar

cid: jag fick hämta hem alicia från dagis idag också. Feber hade hon med, inte lika hög dock. hon hade 38 sen fick hon ipren och blev den pigga busunge hon brukar va. Nu
    har hon slocknat en stund, hon lyckades knappt somna nåt på dagis.
    Jobbigt bara att jag nu måste lyckas skriva klart min tenta och ta hand om ett sjukt busfrö imorgon. Tänkte försöka hinna så mycket som möjligt på tentan nu ikväll när sambon e hemma, så jag slipper göra så mycket imorgon. Men sen när tentan är klar blir det bara sommarlov och förhoppningsvis snart lite bebismys!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Marie med två barn

cid - vad bra att du tänker åt oss alla och fixar en ny tråd.

*Carpe Diem*
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~