• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Majalaja

sunzhine: lustigt, Nils har också massor av prickar i ansiktet. De kommer och går under dagen och sitter både kring munnen och uppåt, till strax under ögonen. Funderar på om han är allergisk/överkänslig mot något eller om det bara är värmeutslag. Var sitter Emmas?

Om 15 minuter är det Nils ettårsdag! Borde kanske gå och lägga mig för att orka fira honom redan i arla morgonstund!

• Marie med två barn

Har åkt på maginfluensa. Bra början på semestern. Hoppas nu att jag inte smittar resten av familjen.

*Carpe Diem*
  • väduren82

Hej!
    Angående prickar runt munnen,det får min tös Natalie när hon ätit tomat eller bär tror jag!

• sunzhine

Majalaja- Emmas prickar började i pannan, hon får ibland runt munnen när hon äter något hon är överkänslig mot. Men nu har prickarna spridit sig ner på magen o ryggen. Idag börjar de dock blekna lite men hon har ju haft dem ett par dagar nu.

Nä nu måste jag packa upp de sista, fy så trist!

• FrogLeg

Thea får oxå prickar som kommer o går dom sitter runt munnen... Ser bara ett samband med välling?!? hmm annars är de väl pga nappen ingen aning.

• sunzhine

Ja prickarna runt munnen brukar ju bero på att de äter något eller eventuellt napp som du säger Frogleg. Jag blir bara orolign nu nät de sprider sig runt hela kroppen, men de kliar inte i allafall o ser bättre ut imorgon, får väl ringa vårdcentralen imorgon om det inte blir bättre!

• Marie med två barn

Är det någon här som är egen företagare? Jag håller på att starta en firma och behöver tips om någon bra revisor för småföretag. Har kollat runt lite och det finns ju några att välja på. Men vilken är bäst? Är det någon här som vet?

*Carpe Diem*
  • nelie

Marie med två barn: spännande! vet tyvärr inget om någon revisor, men har du lust att avslöja vad du ska starta för företag? *nyfiken i en strut*

• Lena1976

Marie med två barn: Va spännande....ja ska ev oxå öppna egen firma...hoppas det inte är samma...hihihihi

• Marie med två barn

Jag kommer ägna mig åt försäljning via internet (Tradera) och på marknader.

*Carpe Diem*
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~