• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • nelie

Ankan: grattis, va kul. skönt att det löst sig med jobbfrågan.

• Marie med två barn

Ankan: Grattis till jobbet. Härligt! När börjar du?

*Carpe Diem*
  • Ankan217

Hej Marie med två barn!

Jag ska börja vecka 32. Det ska bli jätteroligt!!!
    Ha det så bra!

• ShootingStar

Nu finns Odines lilla pojke på webbisar!!!

*Grattis!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • sunzhine

Grattis... jättesöt liten kille Odine!

Helt slut nu, men kan inte komma till ro o somna. Vi blev väckta av telefonen kl 6 så sambon tog upp Emma kl 7 så jag skulle få sovmorgon men inte kunde man somna om då alldeles ensam i stoora sängen. Sen har jag gått 2 timmars promenad idag, VARMT men otroligt skönt o dessutom cyklat 1 mil med Emma. Får se hur ofta man orkar den motionen.... Har ju bara några kilon till sen e jag nog nöjd.

Längtar så till på måndag kväll, för då drar vi till Stockholm en vecka, ska bli så skönt o komma hemifrån ett tag o träffa min släkt o min älskade familj, blir ju inte allt för ofta!

Hoppas ni alla har en riktigt skön helg

• ludicrous

Sunzhine - tänk om man orkade göra sånt varje dag :P

Själv var man på möhippa igår (nix inte min egen)
    vi var på stadshotellets spaavdelning med bastu å jacuzzi. fick grönsaksdipp å allt var trevligt, sen åkte vi hem till en tjej å grillade å sen ner till stan. Kom hem halv tolv å nu börjar jag snart jobba, klockan SJU på morgonen!! Det är inte mänskligt

• FrogLeg

ludicrous
    Mycket sånt nu på FL, tycker man blir anmäld rätt ofta nuförtiden nu oxå därför tänker jag hålla käft på FL! Tråkigt men sant.

Vill ni mig nåt får ni inboxa eller skriva i GB´n. Ha en bra dag alla.

• sunzhine

Ludicrous- va skoj med möhippa, inte lika kul o gå till jobbet idag på morgonen dock!

Själv har jag åkt på nån hemsk bakterie eller nåt skit så jag har sååå ont i magen från o till, känns som det sitter två tomtar på varsin sida i magen o vrider o sliter tarmarna åt varsitt håll. BLÄ! Men det börjar släppa lite nu od et e skönt för snart ska jag hämta hem stora tjejen... Tur man har en underbar sambo som gör allt åt mig just nu

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~