• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Ankan217

Vi var och kollade monsterbilarna ikväll. Gissa om killen blev lycklig. Han stortrivdes!!

Nu lekar han med sin monstertruck som han har haft i ca 1 år!
    Gulligt!

• nelie

Ankan: Den stora eller lilla killen ;) kan tro att de tyckte d va coolt båda två... men en särskild upplevelse för den lilla.

• Ankan217

nelie: Jo, båda gillade det, men mest den lilla. Det var en upplevelse för honom, men det var tur att vi tog med hörselskydden, monsterbilarna lät ganska mycket.

• FrogLeg

Imorrn åker jag till Linköping utan barn och utan gubbe... Kommer sakna mina barn men de blir skönt att kunna kolla på grejer o tom prova kläder

Vad har ni andra för er i de hmmm mysko vädret?

• Jullan84

Snabbt svar..

Vilken väg kör mckortegen idag?!
    Letat överallt, men det står ju inte.

• Majalaja

Hej alla, nu var det längesen jag kikade in här. Sitter på Linköpings central och surfar, är på väg till Karlstad och övrig släkt eftersom min mormor hastigt gick bort i onsdags. Känns jätteledsamt, hon har ju varit som min mamma nästan sedan min egen mamma dog för tio år sen. Så nu känns det inget kul! Men skönt att komma upp så här snabbt i alla fall, det blir nog mer verkligt då än om jag skulle vänta ända till begravningen. Åker utan mannen och barnen, det känns också lite konstigt men är nog bäst så. Det skulle nog bli lite väl livat för de andra släktingarna om vi kom hela familjen nu.

• sunzhine

majalaja- beklagar sorgen! Skönt o få komma o träffa hela släkten o dela sorgen med dem! Kram på dej.

• Ankan217

Majalaja: beklagar sorgen! Det är alltid jättejobbigt!!
    Kram, kram

• cid

NU har vårt internet kommit igång igen. Vad jag är trött på internet som strular. Men nu har vi återigen telia så förhoppningsvis ska det funka. Det är dyrt, men funkar oftast.
    Trots att man är borta ganska länge verkar det inte hända speciellt mycket här.

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~