• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Lena1976

Marie med två barn: Nähä det var inte samma som ja....mitt är lite hemligt än så länge....men kul ska de bli.

• Majalaja

Marie: min man är ekonom med inriktning redovisning...men du behöver kanske ha en auktoriserad?

• Marie med två barn
    Majalaja skrev 2007-07-10 00:37:33 följande:
    Marie: min man är ekonom med inriktning redovisning...men du behöver kanske ha en auktoriserad?
    Skulle du kunna skicka mig telefonnummer till honom till min inbox så kan jag ju ringa honom och kolla.
    *Carpe Diem*
  • Cammmie

Är det någon som har Emmaljunga City Cross Sport??
    Vad tycker ni om den isf??

• Cammmie

Eller är det någon som har en Segr Duovagn, bra eller dålig?

• TvåM

Vi har en EL city cross med mjuklift. Har varit jättenöjda med den, lätt och smidig att köra. Men nu är det dags att byta till syskonvagn

• Marie med två barn

Här var det tomt och öde! Är alla ute och kollar in turisterna på stan eller är ni själva bortresta?

Jag fick besked från skatteverket igår att det är klart med min FA-skatt. Så nu är jag egen företagare (fast jag jobbar fortfarande på Ängslyckan och kommer fortsätta med det). Men jag (och min man) kommer att ha försäljning av främst fiskesaker på nätet och marknader. Jättespännande!

*Carpe Diem*
  • nelie

åh va kul! skulle också vilja starta nåt eget, men d e ju så svårt att komma på nåt bra. lycka till*

• Ankan217

nelie: du kan ju börja sälja smycken.

Marie med två barn: Lycka till!!

Jag var ute på stan en stund i kväll. Det var ganska lite folk tycke jag. Nästan mer poliser än vanliga dödliga. Polisen hade väldigt kul iallafall och hällde ut en massa sprit här och där.

Ha det vra alla.

• sunzhine

Va oxå på stan ikväll, tycker det va lugnare än igår. iofs gick jag hem med barnen samtidigt som vi kom ner igår...kan bero på det

Sitter nu o lyssnar på musiken från stadsparken i allafall. Sambon jobbar halva natten o imorgon är det kalas här hemma så jag borde väl passa på o nanna som barnen gör så sött...

Är det nån som varit inne på vis i år?

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~