• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • FrogLeg

Kan man inte vid arbetslöshet välja att ha sitt barn 15 timmar / v om man så vill? Jag har vänner med barn på andra dagis än Snövit som har de så.
    Skumt om de är olika regler vid olika dagis.

Emelle skrev 2007-07-31 16:25:18 följande:
    5 timmar om dagen mån-ons vid arbetslöshet.3 timmar om dagen vid föräldraledighet.
  • Emelle
    FrogLeg skrev 2007-07-31 19:48:49 följande:
    Kan man inte vid arbetslöshet välja att ha sitt barn 15 timmar / v om man så vill? Jag har vänner med barn på andra dagis än Snövit som har de så.Skumt om de är olika regler vid olika dagis.
    Jo givetvis kan man ha dom färre timmar. Det är ju maxtiden som är 25h/veckan. Vilket de flesta också väljer att utnyttja!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • FrogLeg

Vad bra skönt att höra

Emelle skrev 2007-07-31 20:25:29 följande:
    Jo givetvis kan man ha dom färre timmar. Det är ju maxtiden som är 25h/veckan. Vilket de flesta också väljer att utnyttja!!
  • nelie

Oscar ska börja på Mörten, avd nypon. börjar med inskolningen den 7'e. skulle givetvis vilja vara hemma längre med honom, men eftersom jag ska börja plugga igen, och vi har behövt många fp-dagar det här året, så får det bli så bra det bara kan.

ludicrous: på totte går Oscars kusin Jennifer. Hon trivs jättebra och min svägerska är jättenöjd med fröknar och allt annat.

• Daniela18

Jag har alltid haft 5 tim om dagen på dagis varje dag io veckan, alltså 25 tim / vecka... så säger de till mej att de funkar

• Daniela18

Tilda komemr börja på björken så småning om nu med..:P

• sunzhine

Kikar in i tråden. Första gången sen i söndags... Har haft renovering här hemma. Hela måndan o igår. Idag har det roliga arbetet med att flytta runt möbler o sortera grejer ägt rum. Imorgon blir det tippen o sen är det mesta klart. Bara vår nya säng som inväntas... Och ny soffa.
    Riktigt mycke jobb har det varit o båda barnen har varit hemma men det har funkat jättebra o resultatet blev jättebra!

Äntligen sol idag!!! Men inte kunde bvi njuta av det, men på gården har det varit fullt vattenkrig Kul o se barnen ha så kul.

NÄ nu e det väl dags o fortsätta slita lite till, ha en skön kväll!

• Daniela18

På måndag ska de va super väder, va sägs om en träff i parken? va äger all, nu får man ju passa på är vädret e bra..:)

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~