• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • sunzhine

Jag har träffat Beata, hade henne en gång. Hon är ung o positiv, glad och man känner sig välmött. Tror du kommer trivas Jättebra med henne.

Imorn är första "plugg" dan på sisådär 10 veckor, känns rätt kul ändå. Skönt o komma igång o få klart utbildningen nu så man komemr ut o jobbar snart!

• tygbarn

Jag är på jakt efter en extravagn att ha att sova ute i. Gärna med fullt eller nästan fullt liggläge och sele i. Är det någon som har en över till en billig penning så kan ni väl pm:a mig.

ludicrous skrev 2007-08-20 21:13:17 följande:
    Vad har dom för priser? Ja det verkar ju bra, du har ju blivit skitsmal!! Ingen som har, eller vet någon som har, en hund som behövs gå ut kvällspromenader med? Inte alla kvällar i veckan, men iaf 3-4?I marieborg-breviks området?
    Priser står på hemsidan: www.traningsvark1.se/
  • ludicrous
    Endag skrev 2007-08-22 21:25:18 följande:
    Hej hopp alla ..Hoppas ni har det bra!Idag var jag på Mvc på besök igen, min BM "Irene" ska sluta ..trist! Vi får en ny, hon heter tydligen Beata .. någon som vet vem hon är? Hur är hon i så fall? Irene sa att det blir en stor föräldragrupp eftersom många väntar barn nu, ingen här som har Bf i nov och dec? ..
    Beata e jättebra!! henne vill ja ha nästa gång...
  • TvåM
    Endag skrev 2007-08-22 21:25:18 följande:
    Hej hopp alla ..Hoppas ni har det bra!Idag var jag på Mvc på besök igen, min BM "Irene" ska sluta ..trist! Vi får en ny, hon heter tydligen Beata .. någon som vet vem hon är? Hur är hon i så fall? Irene sa att det blir en stor föräldragrupp eftersom många väntar barn nu, ingen här som har Bf i nov och dec? ..
    Jo jag har bf i dec Nu ska jag iväg till mvc, till Bettan!
  • Endag

Vad glad jag blir att ni skriver att Beata är jättebra, för då kan jag bli lugn nu

Kalmarmamman- Kul, då kanske vi ses någonstans ..
    Brukar dom ta och dela in föräldragrupper i den månad man är, dvs en novembergrupp osv? ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • sunzhine

Endag- ja det brukar va efter månad opch även lite efter område man bor i... om jag inte misstar mig nu

Sitter o väntar på att cid ska komma hit så vi kan bestämma c-uppsats ämne o så. Skönt o äntligen komma igång med studierna igen, även om hjärnan känns helt mossig efter all ledighet

• Endag

Ok, tack
    Oj, då är det visst många som ska ha barn just i nov eftersom hon sa att dom kanske måste dela gruppen i två ...
    Jag har sett många magar på stan , babyboom i år

♥ Bf 30 nov ♥
  • Lady zoul

Beata är jätte bra, hon var med på min förlossning, hon vär även på BB när vi var där... Hon e super go och tar sig tid och pratar om det är nått man undrar över...

• ShootingStar

Nån som har sitt barn på fågelbärets dagis eller vet nåt om de är bra och så? Positivt? Negativt?
    Likaså med gullvivan? Positivt? Negativt?

Jag gick på gullvivan och fågelbäret när jag va liten å tyckte ju självklart om att va där då. Men har ju ingen aning om hur det är idag. åsikter tack!

Mamma till Världens Finaste små tjejer; Alicia och Isabell
  • burtok

Beata hade jag på förlossningen med dotern.. kanon....

• TvåM

Nu har jag varit på mvc. Vi fick inte vara med i nån föräldragrupp eftersom det är andra barnet. Jag som hade hoppats på att lära känna lite nya människor eftersom vi är nyinflyttade...

• ShootingStar

Såg att denna tråden dör ut imorgon...
    Jag har använt mitt snille till hjärna och fixat en ny! Räcka ut tungan Här är länken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m24122083.html

Så nu får vi fortsätta att skriva där istället!

• ShootingStar

Kalmarmamman:
    Vi fick inte heller gå föräldragrupp för att det var andra barnet. Tråkigt tyckte jag. Alltid kul att träffa nytt folk tycker jag... Men nu efter förlossningen får vi iaf vara med. Alltid nåt... Tycker det är lite dumt att bara förstföderskor får gå. När vi vänta första barnet så var det en i föräldragruppen som hade barn innan, och jag tyckte det var intressant att ah med någon som faktiskt fött barn och höra deras tankar, och inte bara från barnmorskan... men men, de får ju såklart prioritera om det är många som ska ha barn samma månad och då låta bara förstföderskorna få gå.. men kunde de inte gör två grupper istället, å blanda både förstföderskor och omföderskor... det vore bäst tycker jag!

• Lady zoul

Vi hade blandat i mars-gruppen, vi var bara 2 förstföderskor och 5 omföderskor..

• cid

vi fick gå göräldragrupp trots att det var andra barnet...

• Cammmie

Skriv i den nya tråden istället, denna stängs ju imorn!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~