• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • FrogLeg

Haha har bara missat ditt inlägg. Nej de har inget med mig att göra. Men de har dykt upp massor med skumma länkar till bilder i olika forum den senaste tiden + att de är jättelätt att bli anmäld för skitsaker men råkat formulera sig lite klumpigt. Har varit med har på FL sen våren 04 och har aldrig blivit anmäld men nu var de inom loppet av 1-2 veckor bidde jag anmäld. Så jag ser ett samband där kanske eller hur

Majalaja skrev 2007-07-03 22:21:24 följande:
    FrogLeg, jag frågade väl inget dumt?Grattis till sonen, Odine!!!
  • Majalaja

Frogleg: Skönt att höra! Blev ju lite orolig där ett tag!

Nu har jag lagt in massor av nya bilder i mitt galleri! Välkomna in!!!

• FrogLeg

Vad tyst det är här!
    Har ni alla åkt på semester eller? Visst har vi fått tråkväder hoppas de blir bättre nästa vecka.

• Jullan84

Jag är här..

Semester.. Vad är det?
    Har jag aldrig haft och kommer nog inte ha heller känns det som.

De säger ju att det ska bli sol igen nästa vecka..
    Så jag hoppas på det!

• sunzhine

Tjohooo!
    Vi e hemma igen efter nästan en veckas semester i soliga Stockholm. Har hunnit me o träffa släkt o familj o shoppat en del Men Emma har varit sjuk så vi valde o åka hem ikväll. Hann fira hennes 1 års dag med min släkt i allafall, dock en vecka för tidigt... Tyvär e hon otroligt gnällig nu o har massa konstiga prickar, måste kolla upp dem, helt skumt o ingen feber har hon längre heller...
    Ja ja nu sover barnen i allafall o jag ska kolla igenom posten o mysa lite med älsklingen!

Hoppas på bättre väder nu.

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~