• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • sunzhine

Fullt upp med renovering av lägenhet just nu så min storstädning igår va ju förgäves River gipsvägg så det e damm på halva övervåningen o massa som ska ner i källaren nu när alla ska byta rum... Phu o som om inte det va nog ramla dottern ner o slog armen illa för 2 timmar sen så nu e phon på akuten o får den röntgad med sambon. Hon hade riktigt ont o va svullen ut i fingrarna plus missfärgad. Min älskade unge!

• Jullan84

sunzhine - Hoppas det går bra för tjejen!

Helgen redan slut..
    I morgon väntar jobb... Vill ju vara hemma med min lilla pojke..

• nelie

ja... känns nästan hemskt att gå å jobba när man varit hemma så länge med pojken. men nu börjar det verkliga livet igen... och snart är det dags för inskolning.

vet nån förresten ungefär vilka tider de brukar äta och sova på förskolan?

• FrogLeg

Hmm drygt en vecka kvar tills vi ska skola in Nea på dagis känns konstigt att hon ska börja nu kommer kännas tomt de 3 timmarna hon är hemmifrån... MEn hon behöver komma ut o träffa lite vettiga polare Hon fyller ju snart 3 år så. Men jag förstår hur ni som har småttingar känner jag tycker inte om att jag troligtvis måste skola in Thea på dagis innan hon är 2 år hmmm... Lycka till alla som har barn som börjar dagis.

• Ankan217

Min son är hos världens underbaraste dagmamma.

• ShootingStar
    Nu har jag suttit och fixat vid datorn bra länge så nu finns
    massvis nya bilder i galleriet!
    Enjoy!

Mamma till Alicia och Isabell
  • FrogLeg

Hon ska vara på snövit

ludicrous skrev 2007-07-30 15:02:29 följande:
    frogleg, var ska hon vara?förresten.Var går allas barn??
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~