• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • väduren82

Zazzo: min dotter håller på att skolas in på Gullvivan,på avdelning sländan och det går jättebra,personalen är verkligen jättebra,har redan fått förtroende för dom,och det som är så så bra med dagiset är att dom har en stor bra gård där dom har uppsikt över alla barn och alla barn och fröknar lär känna varandra eftersom dom inte har nån uppdelning på gården så både små och stora äår på samma plats!

• Zazzo

Väduren: Det låter bra. Vi ska bo jättenära och jag hoppas verkligen att Hampus får plats där. Jag smög in på gården och tittade när vi var där sist och det såg verkligen jättemysigt ut med liten pulkabacke och allt.

• mafalda

hej tråden... hoppas att alla har det gott och att det kvava vädret snart ger med sig så vi får lite skön sommar....kramar till er alla här inne.

• Cammmie
    cid skrev 2007-08-12 13:18:22 följande:
    Cammmie: är det bra personal? har hört att det är en hel del som flyttat sina barn därifrån. Bl.a. på grund av personal.Välkommen Zazzo! Vet tyvärr inget om fsk Gullvivan...
    Alltså det va jätte länge sen jag va där...
    Så jag vet inte om det är samma personal idag som de va då...
    Men iaf då va det bra personal.. men som sagt vet inte nu!!
  • sunzhine

Vilken helg, har lagt nytt golv och satt massa lister så nu är döttrarnas rum strax klara! om bara våra sängar kunde komma så vi kan få ordning överallt...

Hoppas det blir lite sol i veckan, tycker vi förtjänar det nu...

• FrogLeg

Föreståndaren heter Camilla och sen vet jag att de är en tjej som heter Linda som jobbar där och en till lite yngre tjej vet ej vad hon heter. Sen har jag ingen aning. Vi kollade de dagiset när vi sökte plats till Linnéa.

Cammmie skrev 2007-08-12 22:15:02 följande:
    Alltså det va jätte länge sen jag va där...Så jag vet inte om det är samma personal idag som de va då...Men iaf då va det bra personal.. men som sagt vet inte nu!!
  • Cammmie
    FrogLeg skrev 2007-08-12 22:28:13 följande:
    Föreståndaren heter Camilla och sen vet jag att de är en tjej som heter Linda som jobbar där och en till lite yngre tjej vet ej vad hon heter. Sen har jag ingen aning. Vi kollade de dagiset när vi sökte plats till Linnéa.
    Camilla o Linda va där när jag va där på praktik... Dom tycker jag är snälla...
  • ShootingStar
    Jullan84 skrev 2007-08-11 21:22:54 följande:
    ShootingStarHur gick det i dag på tjusttorget-live?Såg att du var där när jag åkte förbi med bilen..
    Jullan: Jodå, det gick bra tyckte jag. Ganska skoj faktiskt. Kanske blir favorit i repris nästa gång det är. Har massa saker vi ska göra oss av med. Och tjäna ju in iaf 600 i lördags, och det känns ganska hyfsat ändå.

Vilket jobbigt väder det är. Har tänkt varenda dag nu att det borde va kyligt ute eftersom det ser så mörkt ut. men så går man ut å svettar ihjäl sig i den kvava värmen. Nej, jag vill ha riktig sommar nu, med skinande sol, friska vindar och varma sommarkvällar... Blir det ingen sommar i år?
    Mamma till Världens Finaste små tjejer; Alicia och Isabell
  • cid

FrogLeg: varför valde ni inte Bollen? Har hört flera som bytt därifrån nu när man frågar runt lite... undrar vad det beror på...

• TvåM

Har nu fått besked om att det blir avd Blyger på Snövit, inskolningen börjar 20 sept. Nån som har/haft/ska ha sina barn där??

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~