Du måste logga in för att svara i en tråd.

• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • sunzhine

ludicrous- va skoj, kände hon igen dej? Hon brukar minnas men ha svårt o koppla ansiktena till var hon träffat personen...

Andra dan på inskolningen o det funkar lika bra idag, lite tröttare var hon dock. imorgon ska hon få va ute med de andra barnen, det blir skoj.

• Edwinoch Lucas mamma

Hej! Ingen som vill ha en söt kattunge på 15veckor??!!, skulle behöva bli av med henne så fort som möjligt eftersom våran son blivit allergisk mot henne..

• cid

Någon som har erfarenheter av förskollan Bollen?
    (ur och skur dagiset nere vid VFF)

• Jullan84

ShootingStar
    Hur gick det i dag på tjusttorget-live?
    Såg att du var där när jag åkte förbi med bilen..

• Zazzo

Hej på er i Västevik. Jag och min familj ska inom kort flytta till Västervik. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av förskolan Gullvivan?

• Jullan84

Zazzo

Välkommen till västervik.

• Cammmie
    cid skrev 2007-08-11 21:20:34 följande:
    Någon som har erfarenheter av förskollan Bollen?(ur och skur dagiset nere vid VFF)
    Jag har varit o praktiserat på Bollen, ett kanondagis om man vill ha sina barn ute i friska luften mkt.. Dom är mkt ute.. När jag va där så gjorde vi även utflykter till skogen o gjorde makaroner på stormkök.. O hade jätte skoj...
    Jag funderar på att ha vårat barn där sen när det är dax för dagis.. (inte än, ligger ju fortfarande i magen)
  • Cammmie

Välkommen till västervik Zazzo

• cid

Cammmie: är det bra personal? har hört att det är en hel del som flyttat sina barn därifrån. Bl.a. på grund av personal.

Välkommen Zazzo! Vet tyvärr inget om fsk Gullvivan...

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~