• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • sunzhine

skulle va skoj men om det blir sol o varmt så lockar nog stranden lite mer, har ju inte blivit allt för mycke bad denna sommar...

• Daniela18

jo de e sant... de blir kanske bad ist då, men ändå skulle de va kul o träffa alla innna alla börjar jobb o skola igen...

• Cammmie

Vill säga Grattis på födelsedagen OSCAR (Barry o jullans)...
    Tack för att du önskade fram solen... hehehe..

Vi ses i eftermiddag, hoppas du får en fin dag...

• Jullan84

Vilken skön dag det varit! Hoppas det fortsätter ett bra tag!!

Idag har vi haft kalas ute i solen för Oscar.
    Kan inte fatta att han redan är 1 år.
    Tiden går föör fort!

Tack "faster"Cammmie säger Oscar.

• ShootingStar

Den gamla tråden för fl-träffarna i västervik dog ju ut nu efter 3 månader, så jag tog på mig äran att göra en ny! Flört

Så hoppa in där och säg va ni tycker om en fl-träff i veckan eller nån annan gång!
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m23449040.html

Mamma till Alicia och Isabell
  • Jullan84

Kalmarmamman

tror elvan öppnar den 23..

• ShootingStar

Nån som sålt något på tjusttorget-live nån gång???
    Funderar på att göra det nu på lördag, men vet inte riktigt hur det funkar? Måste man ha ett bord själv, eller är det sånt man får låna?
    Jonas tycker det känns pinsamt att sälja grejor på torget, men vadå, har man massa saker hemma man vill bli av med varför inte sälja dom istället för att de ska ta upp plats hemma. De kanske kan glädja nån annan. Men men, i värsta fall får jag väl sitta där nere själv å sälja om han nu tycker det är så hemskt. Men då kan ju jag ta hand om förtjänsten oxå! Hehe...
    Sen undrar jag om nån har en klädställning eller något liknande som man kan hänga kläder på som ska säljas på lördag??

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Daniela18

Träff på tisdag kl 12 för de som vill komma. disk, finns på den andra tråden...

• ludicrous

Shooting - prata med majalaja, vet att hon sålde en gång.. har inte sett henne på länge nu..

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~