• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Endag

Någon som har en bra vagn till salu?
    Har börjat kika på begagnade nu, blir nog till att köpa det ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • tvåbarnsmimmi

Hejsan alla här inne!!!
    Skulle bara säga hej,,, nu e jag tillbaka efter att ha varit utan internet i ett halvår!!!!

• Marie med två barn

Nu är det undanstädat efter dotterns prinsesskalas. Det var bara två tjejer som kom (förutom min egen förstås), men lät stundtals som att jag var på jobbet med en hel dagisgrupp runt omkring mig.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Någon här som hört nåt från Odine. Det var länge sen hon var inne här.

*Carpe Diem*
  • sunzhine

wiieee.. Håller på o packar för fullt o fixar matsäck för imorgon drar vi på minisemester till kolmården. Bäst o passa på innan skolorna börjar på allvar. Ska bli så gött o komma härifrån ett tag även om det bara e för 1½ dygn...

Vad händer annars i Västervik då? Härinne verkar det ju lagom dött i allafall...

• Cammmie
    sunzhine skrev 2007-08-19 18:38:19 följande:
    wiieee.. Håller på o packar för fullt o fixar matsäck för imorgon drar vi på minisemester till kolmården. Bäst o passa på innan skolorna börjar på allvar. Ska bli så gött o komma härifrån ett tag även om det bara e för 1½ dygn...Vad händer annars i Västervik då? Härinne verkar det ju lagom dött i allafall...
    Gu så kul att åka på minisemester...
    Själv så går jag bara o väntar på att det ska bli oktober så den lilla/e krabaten ska titta ut.. hehehe...
    Gör inte så mkt annars...
    Ta det lungt...
  • tygbarn

Jag tränar aktivt där och tycker det är bra, lagom priser bra variation på passen och kompetenta instruktörer.

cid skrev 2007-08-16 09:38:04 följande:
    Någon som tränar/tränat på träningsverk1?Är det bra?                                                   
  • TvåM

Finns ÖF vid markör kvar? Mamma yrade nåt om den, tror den hette Kornet eller nåt liknande. Men det kanske var länge sen...

• FrogLeg

Nej det är bara Liten och stor och Elvan nuförtiden
    Fast de var inte jättelängesen de fanns en ÖF på Markör om jag fattat de hela rätt. Och där har den funnits länge, jag o min mamma gick dit när jag var liten liten liten

Kalmarmamman skrev 2007-08-19 22:07:30 följande:
    Finns ÖF vid markör kvar? Mamma yrade nåt om den, tror den hette Kornet eller nåt liknande. Men det kanske var länge sen...
  • Majalaja

Liten och Stor i stan är det som tidigare hette Kornet och låg vid Markörgatan. De flyttade in till stan våren 2005.

Fick vi nån klarhet i när öppna förskolorna öppnar till slut? För på söndag var det väl knappast? Men är det veckan som kommer nu eller nästa vecka, tro? Nån som vet?

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~