• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Helena Gordon

Klart att du fanns här

Det går bra för mig... !!! Som det ska iaf

ludicrous skrev 2007-08-16 10:09:41 följande:
    Redan :PHur går det för dig?
  • Marie med två barn
    Hummlas skrev 2007-08-15 23:48:00 följande:
    Har sett en rolig sak, äntligen har VT fått konkurrens. Här kan vi som bor i v-vik lägga in saker gratis. www.vastervikonline.com KUL!
    Kul! Saknar tjusttorget i tidningen.
    *Carpe Diem*
  • Ankan217

Hej alla!

var inne på www.vastervikonline.com BRA sida!!

Men jag måste fråga er barnvagnsägare en sak:

Kan man få något för en 8 år gammal barnvagn? Den är väldigt fräch fortfarande, en duovagn? Vad säger ni? Eller är det skänkes som gäller?

Ha det så bra!

• Majalaja

Tja, bra och bra sida vet jag inte...visst saknar även jag Tjusttorget men att bara sno ett inarbetat namn rakt upp och ner sådär verkar inte vidare seriöst. Dessutom saknas all information om vilka som står bakom sidan. "Två privatpersoner", det säger inte mycket... Visst, det finns en e-postadress men det borde kanske finnas mer information tycker jag. Och felstavade rubriker är det också, säger språkpolisen! Men men, med lite förändringar och utveckling kan det kanske bli bra.

• FrogLeg

Varför så upprörd? Jag tycker de är bra o roligt när folk tar egna initsiativ (säkert stavfel men fasen ni fattar vad de ska stå )

Jag var inne på sidan och tycket inte den verkade så kul men de var ju säkert för att de inte var allt för många annonser ännu. Sen om de blir större så blir de säkert bättre. Stavfel eller ej alla stavar väl fel ibland mer eller mindre. Även den bäste

Majalaja skrev 2007-08-16 22:30:57 följande:
    Tja, bra och bra sida vet jag inte...visst saknar även jag Tjusttorget men att bara sno ett inarbetat namn rakt upp och ner sådär verkar inte vidare seriöst. Dessutom saknas all information om vilka som står bakom sidan. "Två privatpersoner", det säger inte mycket... Visst, det finns en e-postadress men det borde kanske finnas mer information tycker jag. Och felstavade rubriker är det också, säger språkpolisen! Men men, med lite förändringar och utveckling kan det kanske bli bra.
  • Majalaja

Tja, upprörd och upprörd. Jag tycker det är ett bra initiativ med ett forum för västervikare men tycker att det verkar oseriöst att inte ens ha med namn på dem som är ansvariga för sidan och ett telefonnummer där man kan kontakta dem. Det är väl ett grundläggande krav för varje hemsida med självaktning? Åtminstone sidor med en sådan funktion.

Att vissa saker är felstavade är kanske inte hela världen men jag tycker att det ytterligare tyder på att man kanske inte lagt ner världens största möda på sidan. Det är ju lätt att låta någon korrläsa, eller hur?

• cid

Hur ska det här gå?
    Ska ha kräftskiva ikväll och är redan trött.
    Men snaaaart är jag färdig med allt matbestyr...
    Har gjort ostpajer och ananaspaj och gott bröd med kryddsmörsfyllning. Mums!
    Hoppas det blir gott allt sammans bara.

hade tänkt å gå å vila lite, men det är väl bara att glömma nu, Mira har för en gångs skull sovit ordentligt och vaknade nyss....typiskt!

Hoppas ni alla andra Västerviksbor får en trevlig helg!

• Endag
    cid-
    Vad gott det låter! Hoppas ni får det trevligt!..
    ♥ Bf 30 nov ♥
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~