• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • burtok

jag vet inte men kolla på en vagn o pris på janneb och sedan ring till både link o norr.... så får du se om det skilljer i pris... ta en vagn som du tror att de kan ha på alla ställen....

• Johanna 79
    Jullan84 skrev 2007-08-14 20:25:15 följande:
    Vi ska köpa en ny lite mindre sittvagn...Undrar lite grejer, eftersom jag inte har någon koll. Är babyproffsen i Linköping billigare än Janne Banan?Är det mycket billigare på Babyoutlet i Norrköping?Vad ÄR babyoutlet?När man går in på www.babyoutlet.se så kommer man in på www.babyproffsen.nuÄr det samma sak?Vi vill till ikea och det finns ju inte i Norrköping...Så vagnen måste ju vara bra mycket billigare om det ska löna sej att åka både till Norrköping och Linköping...Ja.. ni fattar va?! Hjälp!
    Tror att det ska finans någon liten avd. (på Babyproffsen i Norrköping) med outlet saker.
    Men du kolla på  www.babyproffsen.nu och titta under rubriken "Butikens erbjudande".
    De ska slå igen sin butik i centrum. Kanske kan de ha något kvar där. Du kan alltid ringa ock kolla med dom!
    Jag har köpt både vagn och bilstol där tidigare och blivit bemött jätte bra!
  • FrogLeg

Jullan

Babyproffsen o babyoutlet i Norrköping har samma ägare. Babyproffsen i Linköping har ju större utbud än JB. Kan vara värt att titta på Briobutiken i Linköping oxå dom brukar ha rätt bra extrapriser. Jag vill aldrig mer köpa vagn på JB

• Jullan84

FrogLeg

Brio butiken ligger väl i ikanohuset?

Vill gärna slippa köpa på JB, men skulle priset vara nästan samma och vagnen finns här så är det ju lättare om något går sönder osv...
    Eftersom vi inte åker till linköping/Norrköping så ofta..

• Zazzo

Jullan84: Jag som bor i Norrköping än så länge kan berätta om Babyproffsens outlet. De hade tidigare en egen butik för "outlet-saker" där man kunde bland annat handla billiga vagnar som inte hade säsongens färg, likaså med bilbarnstolar och lite andra bebisprylar. Nu när de öppnat en ny stor butik så är outlet en liten avdeling i den nya butiken. Utbudet av vagnar är minimalt till obefintligt och bilbarnstolar tror jag endast att de säljer till ordinarie priser numera. Om ni ändå ska till Norrköping så kan jag tips om Lekhuset ute på Ingelstaområdet. Vi köpte vår Brio Race där och den var 400 kronor billigare än på Babyproffsen. Värt att jämföra priser.

• FrogLeg

Ja de finns en på Ikanohuset och en inne i stan.
    Hoppas ni hittar någon, bra vagn.

Jullan84 skrev 2007-08-14 21:47:00 följande:
    FrogLegBrio butiken ligger väl i ikanohuset?Vill gärna slippa köpa på JB, men skulle priset vara nästan samma och vagnen finns här så är det ju lättare om något går sönder osv...Eftersom vi inte åker till linköping/Norrköping så ofta..
  • cid

Någon som tränar/tränat på träningsverk1?
    Är det bra?

• Helena Gordon

Oj, har Västervik en egen tråd! Häftigt

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~