• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • TvåM

Okej, tack för era svar!
    Jag tror de öppnar den 27:e, alltså nästa måndag.

• burtok

träffade en av fröknarna från liten o stor enligt henne så öppnar de nästa måndag (27 aug inte 26 aug [sön] som jag hade skrivit tidigare.. ) 8:30. Men det skulle komma en litn annons i VT... Ska bli så roligt igen när de öppna! Hoppas de behåller sångstund varje pass...

• Lena1976

Japp som frogleg skriver Elvan öppnar de 23 aug

• ludicrous
    tygbarn skrev 2007-08-19 18:59:55 följande:
    Jag tränar aktivt där och tycker det är bra, lagom priser bra variation på passen och kompetenta instruktörer.
    Vad har dom för priser? Ja det verkar ju bra, du har ju blivit skitsmal!!

Ingen som har, eller vet någon som har, en hund som behövs gå ut kvällspromenader med? Inte alla kvällar i veckan, men iaf 3-4?
    I marieborg-breviks området?
  • väduren82

ludicrous: du kan gärna få gå ut med min vovve ;)
    Fast vi bor ju i Johannesdal :(

• Endag

Hej hopp alla ..
    Hoppas ni har det bra!
    Idag var jag på Mvc på besök igen, min BM "Irene" ska sluta ..trist! Vi får en ny, hon heter tydligen Beata .. någon som vet vem hon är? Hur är hon i så fall?
    Irene sa att det blir en stor föräldragrupp eftersom många väntar barn nu, ingen här som har Bf i nov och dec? ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • cid

Endag: Om hon jobbar på förlossningen nu så har jag nog träffat henne, både med Isak och med Mira. träffade henne bara väldigt kort men verkar väldigt trevlig och kunnig...

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~