• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • TvåM
    burtok skrev 2007-08-07 13:16:55 följande:
    Liten o stor öppnar 26.. 8:30
    26 vad?
    26 aug är ju en söndag.
  • Marie med två barn

Var på öron- näsa- hals idag med min dotters knöl. Det tog läkaren ca 2 minuter att konstatera att den är inflammerad. Tydligen kan de inte ta prover då utan måste häva inflammationen först. Så nu ska hon äta penicillin i 10 dagar och så har vi fått tid för provtagning den 4 september. Då ska de dessutom söva henne innan provtagningen för det gör tydligen väldigt ont.

*Carpe Diem*
  • sunzhine

marie- hoppas verkligen att allt kommer gå bra för er. Lite läskigt att söva ner henne, men det är ju för hennes bästa, hur känner hon för det?

Vilken värme o vi har spenderat eftermiddan med o montera ihop vår nya säng. Men äntligen är den här..

• Marie med två barn

Hon vet inte om att hon ska sövas. Vi tar ett steg i taget. Första projektet blir att få i henne penicillin i 10 dagar. Inte det lättaste!

*Carpe Diem*
  • sunzhine

nä pencilin brukar inte vara det godaste, blir mycke mutor när det ska intas. Låter vettigt att ta det steg för steg, än en gång lycka till.

• väduren82

Hallå där! Jobbigt med sjuka barn,Natalie blev jätteförkyld i förrgår kväll,sov väl bara ca 6 timmar den natten :( Gav henne honungsvatten,som jag själv dricker mycket av när jag är sjuk och vips så sov hon hela natten i natt och är piggare så hon är på dagis själv en stund nu ;)

• burtok

Lamarmamman: Jag menar den 27 så klart... ( jag är kvinna, du ska inte höra vad jag säger du ska fatta vad jag menar..... )

• TvåM
    burtok skrev 2007-08-14 15:47:43 följande:
    Lamarmamman: Jag menar den 27 så klart... ( jag är kvinna, du ska inte höra vad jag säger du ska fatta vad jag menar..... )
    Misstänkte det men jag tänkte om det var 26:e nån helt annan månad, fast det borde ju va aug
  • Jullan84

Vi ska köpa en ny lite mindre sittvagn...
    Undrar lite grejer, eftersom jag inte har någon koll.

Är babyproffsen i Linköping billigare än Janne Banan?
    Är det mycket billigare på Babyoutlet i Norrköping?

Vad ÄR babyoutlet?
    När man går in på www.babyoutlet.se så kommer man in på www.babyproffsen.nu
    Är det samma sak?

Vi vill till ikea och det finns ju inte i Norrköping...
    Så vagnen måste ju vara bra mycket billigare om det ska löna sej att åka både till Norrköping och Linköping...
    Ja.. ni fattar va?!

Hjälp!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~