• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • jeannette

6628

amiga såg att du fick xeni

vet du vad bättre att du äter rätt mat bara.

har en killkompis som åt zeni o ha hade inga såna olyckor

men det är olika

undrar oxå om det är nån som har gått ner med zenikal???

• jeannette

lo de zeni lo lei en la pagina 12 sorry har inte läst hela tråden

• Vimmelkantig

Hjärtklappning av Reductil kombinerat med värme?
    Hmmm...jag ska ju snart till ett ställe som för närvarande har 35 grader varmt.....

• Ylwis

jeanette:
     jag har inte upplevt hjärtklappning men  kan  tro man kan  få det då det kan  påverka blodtrycket.
    och  värme och  dåligt hjärta är inte bra så jag kan  förstå att de i cypern slutat skriva ut det.

Mamma till Alvyn 051015
  • Elias Emil

Jag har inte fått hjärtklappning av det, har nån annan det?

• Ylwis
    6628 skrev 2007-07-10 21:49:28 följande:
    Anonym(kanske?):Hur gick det för dig?För mig gick det inte bra. Jag hade fått det om jag inte haft epilepsi.Synd. Men jag blev inte ledsen över det. Jag fick Zenical.Jag hoppas det är lika bra. Kram på er alla!

läste nu i patient fass att  man inte får reductil i kombination med VISSA epelepsimedeciner, den  läkare nämnde aldrig att du kunde testa en annan  medecin mot epelepsi och  sen  få reductil?

Acomplia ska  ungefär vara likvärdig reductil. http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20050428000025&DocTypeID=5

Mamma till Alvyn 051015
  • jeannette

vimmelkantig
    jag tror att värme med hjärtklappning är oxå komvinerad med stress till jobbet fara hit o dit...

o när man går på semester så relaxar man o vad då...om du åker dit så kan du göra kort uppehåll eller

• jeannette

6628

nää jag såg ingen skillnad kanske han åt inte rätt o han hållde sig i vikten bara...

medan hon som det hände det jag skrev innan att (hon shet på sig)hon åt rätt under den perioden visst fuskade hon imellan åt m,en hon gick ner i vikt en massa

så det gäller att äta rätt

kan tänka mig att det gäller det samma med reducil om man vill ha det bästa efecten

Svar på tråden Reductil