• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • uniMog
    Helena 82 skrev 2007-07-20 09:31:47 följande:
    Ok, kan man kombinera dom 2?
    jag är inte säker men jag skulle inte tro det.
    What do they need such good eyesight for anyway?
  • mammacatta

Ok, kan man kombinera dom 2?
    Nej, det är nog omöjligt är jag glad för.
    Det är inte samma ätstörning.
    Ena är korvmojenätare, den andra är förmycketätare.
  • Vimmelkantig

Men om man äter för mycket på korvmojen då?

mammacatta skrev 2007-07-20 20:21:31 följande:
    Nej, det är nog omöjligt är jag glad för.Det är inte samma ätstörning.Ena är korvmojenätare, den andra är förmycketätare.
  • Essi73

Hällo!

Jag fick Reductil utskrivet förra veckan och har en fråga.. Är det någon av er som har gått från 15mg till 10mg? Har effekten uteblivit då eller har det funkat lika bra?

Jag hade nämligen 15mg från början och fick ut 10mg nu. Har haft en lite creizy vecka och haft huvudvärk etc, tycker att effekten har minskat lite men kan lika gärna vara pga runt omkring.

Undrar därför om ngn av er gått från 15 till 10 och hur ni upplevt det hela.

• mammacatta
    Essi73 skrev 2007-07-21 21:06:57 följande:
    Hällo!Jag fick Reductil utskrivet förra veckan och har en fråga.. Är det någon av er som har gått från 15mg till 10mg? Har effekten uteblivit då eller har det funkat lika bra?Jag hade nämligen 15mg från början och fick ut 10mg nu. Har haft en lite creizy vecka och haft huvudvärk etc, tycker att effekten har minskat lite men kan lika gärna vara pga runt omkring.Undrar därför om ngn av er gått från 15 till 10 och hur ni upplevt det hela.
    *vinkar till snorungen*
  • Essi73
    mammacatta skrev 2007-07-21 22:43:25 följande:
    *vinkar till snorungen*
    Bjussar på lite snor *Kan man free-base'a*?

64Ulla, tackar, skall kolla igenom och se om jag hittar något där
  • Anonym (nytt liv)

Jag har inte haft tid för att skriva här nått men vågen visar minus på mig. Idag var jag till apoteket. Det var samma tjej som lämnade ut den första omgången. Jag "känner" henne via en vän å vi brukar hälsa på varandra. Förra gången pratade vi lite om R och så kom det fram att hon själv äter dom.
    Blev bara så glad idag när hon säger att det nu syns väldigt väl att dom gett resultat på mig
    Sånt får en å vilja fortsätta.
    Hämtade nu hem den stora omgången. Fick betala ca 800:- denna gång.
    Ska sätta mig å läsa lite i tråden när jag får lite mer tid över.

Må gott alla!

• Anonym (Helt Ny)

Hej på er!
    Är ny här och började med Reductil den 19/7. Vägde då 97kg
    Idag den 29/7 så visar vågen 93,5
    Det känns så otroligt skönt o kul!
    känner mek inte så hungrig och går promenader på 1 tim varannan dag
    Hur går det för er andra????

• uniMog

jag går inte ner speciellt men jag mår väldigt mycket bättre. Jag känner ett normalt sug efter mat och kan kontrollera kaloriintaget på ett helt annat sätt.

Men jag måste fråga er... *harklar sig och ser generad ut* Är det någon som märkt en effekt på sexlusten?

What do they need such good eyesight for anyway?
Svar på tråden Reductil