• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • 6628

Ja, jag förstår att du inte orkade. Hur länge åt du de?
    Blev du sån direkt när du började eller?
    Jag har ätit sen igår.

Blir det så för mig som för dig, ja då skiter jag i det här.
    Usch inte kul.

• Ylwis
    6628 skrev 2007-07-11 22:13:40 följande:
    Ja, jag förstår att du inte orkade. Hur länge åt du de?Blev du sån direkt när du började eller?Jag har ätit sen igår.Blir det så för mig som för dig, ja då skiter jag i det här.Usch inte kul.

4-5 månader tror jag det var.... sen  la jag av. hoppas innerligen det går bättre för dig!

nej nu ska jag ut och  kvällskissa *s* vattenpumpen har lagt av, tur man  bor på landet *s*

måste sova ska ju stiga upp 5 i morgon som vanligt.

Mamma till Alvyn 051015
  • Kix01

Ylwis skrev:
    måste bara skriva av mig lite här, läser här och på många andra forum om reductil och  andra sajter, där jag får känslan av att folk tror att de kan  äta precis som vanligt och  bara gå ner i vikt för det allts inte ända sin kost till en  bättre utan minst två gånger i veckan  äta chips eller snabb mat.

det är INTE tabletterna som ska göra jobbet, det är vll en SJÄLVKLARHET tycker jag att man ändrar kost och livsstil till det bättre? eller är det jag som är ute och  cyklar?

Om man som jag var fast i värsta sockerberoendet och på gränsen till matmissbrukare så är reductil visst en mirakelmedicin. Jag hade ALDRIG kommit ur det utan tabletterna och därmed aldrig fått chansen att kunna ändra mina matvanor.

• Anonym

6828
    men testa zenical endå

det gäller att äta rätt
    magra kött som kykling o kalkon o grönsallad små påtatis o så gör du uppehåll i mellan att man shet på sig visar det att man kan inte äta det i länge perioder.

kör typ 2-3 veckor o sen va utan de i mellan men försätt att äta bra o kanske unna dig gott då o då under den tiden som du gör uppehåll från tabletter

• 6628

ja jag tänker absolut äta de.
    Man måste tänka på maten, gör man inte det så är väl risken stor att man blir dålig i magen.
    Jag tänker testa detta, funkar det inte så gör det inte det.
    Gör det inte det så får man börja promenera utav bara fan, för ner ska jag. hehe
    Jag tror jag har gått 16 km denna vecka!! Inte dåligt!

• Anonym (nytt liv)

-3,1 kg visade min våg imorse! Så jäkla glad! Ska erkänna att det slank ner en å annan glass då å då

• CeeJay

TS: Hur länge har du ätit Reductil nu när du gått ner 3,1 kg? Är det från start 20 juni?

Hur som helst, grattis till minskningen, jag vet vad det kan betyda

• Kix01

jag vägde mig i morse, gått ner 4.7 kg efter 21 dagar! vilka underbara tabletter! Grattis du också ts!

• Ylwis

åh, jag har den senaste veckan  blivit otroligt mätt på allt. stiger upp 5 på morgonen,tar tabletten, åker till jobbet och  äter då min frukost där som blir the och  smörgås ur personalfikan  ca 9:30, blir skitmätt på två smörgåsar, käkar lunc melln 12-13 blir ur mätt innan jag ätit upp salladen och ska bölrja på vanliga maten. kommer hem  och  äter middag efter 17 tiden men är fortfarande  mätt efter lunchen. har en  enorm mättnadskänsla samtidigt som jag VILL äta.

Mamma till Alvyn 051015
Svar på tråden Reductil